Zoek nu

Meest bekeken pagina's

Zoekresultaten

Programma zwerfjongeren: Van de Straat

Iedere dak- en thuisloze jongere een eigen plan om ‘van de straat’ te komen, dat is de ambitie van het mobilisatieprogramma ‘Van de Straat!’.

Tegenlicht Meet Up #10: Het Grijze Goud

Waar de vergrijzing in Nederland door de meeste mensen wordt gezien als een groot probleem, zien sommige jongeren juist kansen.

Idealisme omdat het hoort?

Goed doen met je werk. De initiatieven van betrokken jongeren zijn legio. Maar is de huidige generatie ook idealistischer? Dat blijkt mee te vallen, al zijn ze wel ondernemender en zelfverzekerder.

De meiden aan zet!

Alle sportbonden en sportverenigingen staan voor de uitdaging om meer mensen enthousiast te maken én te behouden voor de sport. Er is op tal van punten nog winst te behalen.

Begrijp uw klant beter met deze bril

Foodmagazine oktober 2013: Wie zijn klant echt wil begrijpen kijkt verder dan opleiding, inkomen of de gezinssituatie. Veel meer zegt het hoe iemand in het leven staat, weten ze bij Motivaction. Bijvoorbeeld waarom hij het liefst bij welke supermarktformule zijn boodschappen doet.

Mobiele Facebook Ad vergt emotieclick met doelgroep

Door de razendsnelle groei van online mobiel komt online adverteren in een heel nieuw vaarwater. Mobiel zorgt inmiddels al voor 50% van de traffic op Facebook. Dat zorgt bij Facebook nu ook voor een enorme groei in de omzet van mobiel adverteren en een beurskoers op het niveau van tijdens de beursintroductie. Die groei is mede veroorzaakt doordat het klikgedrag van de bezoekers op mobiel heel anders is dan op de desktop.

‘Klant wil echte en betrouwbare voeding’

Eén op de drie klanten is echt geïnteresseerd in streekproducten. Wat spreekt hen aan? De wereldverbeteraars en wereldburgers zijn in voor biologisch en ambachtelijk. Maar ‘voedsel uit de vertrouwde eigen streek’ valt ook in de smaak bij de conservatievere consument.

Congres Yacht - Horyzon 2013: De Kentering

Donderdag 4 april: Voorjaarscongres Yacht - Horyzon 2013 - De Kentering. De huidige tijden zijn turbulent en je vraagt je af hoe je als organisatie, waar de waan van de dag vaak regeert, succesvol kunt blijven. Het antwoord: door als organisatie wendbaar te zijn. Iedereen kent het begrip en weet dat een wendbare organisatie een voorwaarde is om succesvol te zijn. Maar hoe zorg je ervoor dat je écht wendbaar wordt? Daarvoor is een omslag nodig in denken en handelen. Een omslag, een tegenbeweging, een andere aanpak.

Groot, groter, grootst is voorbij

Volkskrant.nl 02.11.2012: Groot, groter, grootst - dat idee is wel voorbij. De Groningse nieuwbouwwijk Reitdiep is een walhalla voor tweeverdieners. Hier gaan de klappen vallen. Toch is de stemming gelaten: 'Je baalt, maar het is onvermijdelijk.'

NRC Media biedt branche-informatie met Insight

Adformatie 04.09.2012: Adverteerders kunnen vanaf vandaag op nrcmedia.nl gratis vijf whitepapers downloaden met gedetailleerde informatie over hun branches.

© 2012 Motivaction. Alle rechten voorbehouden.