Zoek nu

Meest bekeken pagina's

Zoekresultaten

Begrijp uw klant beter met deze bril

Foodmagazine oktober 2013: Wie zijn klant echt wil begrijpen kijkt verder dan opleiding, inkomen of de gezinssituatie. Veel meer zegt het hoe iemand in het leven staat, weten ze bij Motivaction. Bijvoorbeeld waarom hij het liefst bij welke supermarktformule zijn boodschappen doet.

Albert Heijn deelt 46 miljoen mini's uit

PromZ.nl 03.01.2013: de actie met het winkelhuisje van Albert Heijn is uitgeroepen tot de meest succesvolle premiumcampagne van het afgelopen jaar. In totaal deelde AH 46 miljoen mini’s uit. Dat meldt PromZ, het platform voor actiemarketing.

Waar blijft de doorbraak van private label?

Pompshop juli/aug 2012: Nog ondergeschikte rol eigen merken in petrol. Private labels brengen supermarkten omzet, marge en onderscheidend vermogen. Veel voordelen dus.

Mini’s-actie Albert Heijn heeft maxi-effect

Persbericht Motivaction 26 april 2012: Vooral A-merken profiteren van de attentiewaarde.

Mini’s-actie AH ook goed voor A-merk

Distrifood.nl 26.04.2012: De mini’s-actie van Albert Heijn pakt zowel voor de marktleider als de betrokken A-merken goed uit.

Routeplanners in roerige tijden

Begin 2012 is ‘Routeplanners in roerige tijden’ verschenen. Bestel deze publicatie met visies van Motivaction-experts.

Telecomaanbieders niet onderscheidend

Persbericht Motivaction 22.02.2012: A-merk-telecomaanbieders steeds minder onderscheidend. Merkentrouw in de mobiele telefonie op de helling.

A-merken moeten écht waardevol zijn

Tijdschrift voor Marketing februari 2012: De groeiende merkkracht van private label. Op de schappen is er een toenemende concurrentie om de ‘share of wallet’. 

Seminar ”Wie gelooft uw A-merk nog?”

Highlights merkenseminar Motivaction 27 oktober.

De teloorgang van het A-merk

PREMtime stond 27 oktober bij Motivaction in Amsterdam naar aanleiding van het seminar "Wie gelooft uw A-merk nog?".

© 2012 Motivaction. Alle rechten voorbehouden.