Zoek nu

Meest bekeken pagina's

Zoekresultaten

Workshop: Duurzame proposities ontwikkelen


Zet in 2014 de volgende stap om het rendement van uw investeringen in duurzaamheid te verhogen en een steentje bij te dragen aan een duurzaamheidsdoorbraak in Nederland. Hoe? Dat leert u op woensdag 23 april tijdens de 1-daagse marketingworkout  ‘Duurzame proposities ontwikkelen’. Deze workshop is speciaal samengesteld voor relaties van Motivaction, in samenwerking met Marketing WORKOUTS.

Mooie dingen van afval

Je zou ‘m maar hebben. Die geweldig mooie designertas waarvan er geen tweede is. Eentje die zo uniek is, dat de vraag waar je die vandaan hebt, geheid komt.

Brand Energy Seminar

Tijdens het Brand Energy Seminar op 4 maart werd duidelijk dat sterke merken vooral ‘energieke’ merken zijn. 

Idealisme omdat het hoort?

Goed doen met je werk. De initiatieven van betrokken jongeren zijn legio. Maar is de huidige generatie ook idealistischer? Dat blijkt mee te vallen, al zijn ze wel ondernemender en zelfverzekerder.

Psychologen geven zware diagnoses

Veel psychologen geven hun cliënten wel eens een zwaardere diagnose dan strikt noodzakelijk, omdat de verzekeraar de therapie dan wel vergoedt. Dat blijkt uit een onderzoek van het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP) door Motivaction, dat maandag wordt gepubliceerd.

Bereik regionale omroepen onveranderd hoog

De Nederlandse regionale omroep is in 2013 weer goed bekeken, geniet een grote bekendheid en wordt zeer goed gewaardeerd. Meer dan zes miljoen Nederlanders kijken elke week naar de regionale omroep. De regionale tv-programma’s bereiken dagelijks gemiddeld een kwart van de Nederlanders. Onderzoeksbureau Motivaction deed in het voorjaar en najaar van 2013 onderzoek naar waardering en bereik van de regionale tv-zenders. Beide onderzoeken laten zien dat de Nederlandse kijker trouw naar de regionale omroep blijft kijken.

Motivaction en Marketing WORKOUTS

Motivaction is een strategisch samenwerkingsverband aangegaan met trainingsbureau Marketing WORKOUTS. Hierdoor zijn zowel Motivaction als Marketing WORKOUTS nog beter in staat om marketingvraagstukken in een bredere context te plaatsen en maatschappelijke ontwikkelingen en trends doelgericht en slagvaardig te vertalen naar de praktijk.

40% Nederlanders overweegt elektrisch rijden

Automobielmanagement.nl 25.11.2013: Uit onderzoek van Motivaction blijkt dat 60% van de Nederlanders vindt dat er meer elektrische auto’s in Nederland moeten komen. En 40% van de ondervraagden overweegt in de toekomst ook zelf elektrisch te gaan rijden.

Agent krijgt klappen in privétijd

Gelderlander.nl 26.11.2013: Veel agenten worden buiten werktijd bedreigd, geïntimideerd en zelfs mishandeld.

Doe mee aan Maatschappelijk Imago Monitor (MIM) 2014

Wilt u weten hoe goed Nederlanders uw merk of organisatie vinden voor mens, maatschappij en milieu? Wat zij van u verwachten en hoe u daaraan kunt werken? En wat uw (toekomstige) maatschappelijke programma daaraan kan bijdragen? Doe dan mee met de Maatschappelijk Imago Monitor 2014, die wij jaarlijks in samenwerking met Hope & Glory uitvoeren.

© 2012 Motivaction. Alle rechten voorbehouden.