Zoek nu

Meest bekeken pagina's

Zoekresultaten

Neem een kijkje in de food-future to be

Food Inspiration Magazine zoomt in op de foodagenda van de toekomst. Mentality-model geeft inzicht in de food- en hospitalitybeleving van consumenten.

Sandton Hotels wint Customer Passion Award 2014

Rogier Braakman, oprichter en algemeen directeur van Sandton Hotels met een bevlogen presentatie het publiek overtuigd dat zijn bedrijf de meeste passie heeft voor de klant.

Nederlander gemiddeld 45 euro contant op zak

Contant geld blijft geliefd onder Nederlanders. Bijna 95 procent heeft tastbaar geld op zak en slechts één op de vijf personen is van mening dat cash betalen achterhaald is.

De zegen komt voortaan via internet

De gebeden waren verzameld van Twitter, de dominee preekte in een filmpje van drie minuten, onder het joggen. Om nieuwe gelovigen te bereiken lanceerde de Protestantse Kerk in Nederland (PKN) dinsdag de online-kerkdienst Mijnkerk.nl. Tijdens de dienst van twintig minuten kreeg internet-dominee Fred Omvlee de zegen en een stola met Facebook- en Twitterlogo.

Zorgen wereldbevolking

Persbericht Motivaction 18.10.2013: Waarover maakt de wereldbevolking zich vandaag de dag zorgen? Dat is nogal afhankelijk vanwaar je woont. Maar er zijn wel enkele thema’s aan te wijzen die iedereen meer dan gemiddeld zorgen baren.

Sympathie voor crowdfunding

Persbericht Motivaction, Amsterdam 7 oktober 2013: “Crowdfunding kan bijdragen aan herstel vertrouwen in economie”. Inmiddels is de helft van de Nederlanders bekend met crowdfunding als nieuwe vorm van financiering. Daarbij wordt financiering via de crowd als een goed alternatief gezien voor de lening bij de bank. Dit blijkt uit onderzoek dat bureau Motivaction en crowdfunding adviesbureau Douw&Koren uitvoerden onder ruim 1100 Nederlanders.

Masterclass neuromarketing

Masterclass donderdag 26 september: Hoe pas je neurosciencetechnieken toe om jouw communicatie-effectiviteit te optimaliseren?

Workshop De klantbeleving centraal

Woensdag 11 september, Motivaction te Amsterdam: Hoe geef je de klant een prominente rol in de hele organisatie?

Mobiele Facebook Ad vergt emotieclick met doelgroep

Door de razendsnelle groei van online mobiel komt online adverteren in een heel nieuw vaarwater. Mobiel zorgt inmiddels al voor 50% van de traffic op Facebook. Dat zorgt bij Facebook nu ook voor een enorme groei in de omzet van mobiel adverteren en een beurskoers op het niveau van tijdens de beursintroductie. Die groei is mede veroorzaakt doordat het klikgedrag van de bezoekers op mobiel heel anders is dan op de desktop.

Via Facebook nieuwe vrienden maken

Nederlanders gebruiken steeds vaker sociale media om hun sociale netwerk uit te breiden. 1 op de 3 Nederlanders wil via Facebook nieuwe mensen leren kennen met dezelfde interesses, zoals muziek, sport of andere hobby’s. Zij zijn nieuwsgierig naar wie die mensen zijn en willen met hen over gedeelde interesses van gedachten wisselen.

© 2012 Motivaction. Alle rechten voorbehouden.