Zoek nu

Meest bekeken pagina's

Zoekresultaten

Sandton Hotels wint Customer Passion Award 2014

Rogier Braakman, oprichter en algemeen directeur van Sandton Hotels met een bevlogen presentatie het publiek overtuigd dat zijn bedrijf de meeste passie heeft voor de klant.

Café Cosmo: Sta sterk door je netwerk

Donderdag 30 januari organiseert Partos voor communicatieprofessionals een nieuwe Café Cosmo in Amsterdam. Over hoe leg je als communicatieprofessional de verbinding legt tussen de missie en doelstellingen van een ontwikkelingsorganisatie en de (nieuwe) verwachtingen van het Nederlands publiek.

Bereik regionale omroepen onveranderd hoog

De Nederlandse regionale omroep is in 2013 weer goed bekeken, geniet een grote bekendheid en wordt zeer goed gewaardeerd. Meer dan zes miljoen Nederlanders kijken elke week naar de regionale omroep. De regionale tv-programma’s bereiken dagelijks gemiddeld een kwart van de Nederlanders. Onderzoeksbureau Motivaction deed in het voorjaar en najaar van 2013 onderzoek naar waardering en bereik van de regionale tv-zenders. Beide onderzoeken laten zien dat de Nederlandse kijker trouw naar de regionale omroep blijft kijken.

Bouwen aan reputatie vereist combinatie van social en business intelligence

Vrijdag 29 november vond bij Motivaction de uitreiking plaats van de eerste Reputatiemanagement Award aan een blije en trotse winnaar Vodafone. Van harte gefeliciteerd! De turbulentie in de wereld vraagt om een herijking van het vakgebied Reputatie. De verantwoordelijkheid voor reputatie moet de afdeling Communicatie ontstijgen: deze afdeling moet hand-in-hand gaan met leiderschap vanuit het bestuur.

40% Nederlanders overweegt elektrisch rijden

Automobielmanagement.nl 25.11.2013: Uit onderzoek van Motivaction blijkt dat 60% van de Nederlanders vindt dat er meer elektrische auto’s in Nederland moeten komen. En 40% van de ondervraagden overweegt in de toekomst ook zelf elektrisch te gaan rijden.

Finalisten Reputatiemanagement Award 2013

Persbericht 29.10.2013: KLM, Vodafone, Havenbedrijf Rotterdam, gemeente Den Haag en pensioenfonds PFZW strijden komende maand om de Reputatiemanagement Award 2013. Dit is een nieuwe vakprijs voor de organisatie die er in het afgelopen jaar het beste in is geslaagd de waardering bij haar stakeholders aantoonbaar te vergroten. De prijs is een initiatief van Motivaction, DCR en StakeholdersLab. De winnaar wordt de komende maand bepaald door middel van een webpeiling onder professionals die (in)direct werkzaam zijn op het gebied van het reputatiemanagement.

Kruip in de huid van Els

Hoe betrekken we mensen in Nederland (weer) bij ontwikkelingswerk? Door in hun huid te kruipen en dan pas ons verhaal te vertellen. Dat is de boodschap van de workshop over communicatie tijdens Partos Plaza, afgelopen donderdag in Amsterdam. MyWorld was erbij.

‘Klant wil echte en betrouwbare voeding’

Eén op de drie klanten is echt geïnteresseerd in streekproducten. Wat spreekt hen aan? De wereldverbeteraars en wereldburgers zijn in voor biologisch en ambachtelijk. Maar ‘voedsel uit de vertrouwde eigen streek’ valt ook in de smaak bij de conservatievere consument.

“We lopen weg voor langetermijnvisies”

In opdracht van het ministerie van Economische Zaken heeft Motivaction zojuist een onderzoek afgerond naar de kansen van een echt Nederlands product in Nederland. Waar liggen de kansen voor Nederlandse boeren bij hun eigen publiek?

Nieuwe vakprijs: Reputatiemanagement Award 2013

Communicatieprofessionals kunnen tot 21 augustus nomineren.

© 2012 Motivaction. Alle rechten voorbehouden.