Zoek nu

Meest bekeken pagina's

Zoekresultaten

Idealisme omdat het hoort?

Goed doen met je werk. De initiatieven van betrokken jongeren zijn legio. Maar is de huidige generatie ook idealistischer? Dat blijkt mee te vallen, al zijn ze wel ondernemender en zelfverzekerder.

Bouwen aan reputatie vereist combinatie van social en business intelligence

Vrijdag 29 november vond bij Motivaction de uitreiking plaats van de eerste Reputatiemanagement Award aan een blije en trotse winnaar Vodafone. Van harte gefeliciteerd! De turbulentie in de wereld vraagt om een herijking van het vakgebied Reputatie. De verantwoordelijkheid voor reputatie moet de afdeling Communicatie ontstijgen: deze afdeling moet hand-in-hand gaan met leiderschap vanuit het bestuur.

Employer Branding Experience Congres 2013

Donderdag 31 oktober in AFAS Circustheater Den Haag: Employer Branding Experience is hét vakcongres over werkgeversmerken, HR/recruitment en arbeidsmarktcommunicatie en richt zich op HR-directeuren en eindverantwoordelijken voor Recruitment en Arbeidsmarktcommunicatie. Met een presentatie van Frits Spangenberg, Motivaction.

Finalisten Reputatiemanagement Award 2013

Persbericht 29.10.2013: KLM, Vodafone, Havenbedrijf Rotterdam, gemeente Den Haag en pensioenfonds PFZW strijden komende maand om de Reputatiemanagement Award 2013. Dit is een nieuwe vakprijs voor de organisatie die er in het afgelopen jaar het beste in is geslaagd de waardering bij haar stakeholders aantoonbaar te vergroten. De prijs is een initiatief van Motivaction, DCR en StakeholdersLab. De winnaar wordt de komende maand bepaald door middel van een webpeiling onder professionals die (in)direct werkzaam zijn op het gebied van het reputatiemanagement.

Workshop De klantbeleving centraal

Woensdag 11 september, Motivaction te Amsterdam: Hoe geef je de klant een prominente rol in de hele organisatie?

Mobiele Facebook Ad vergt emotieclick met doelgroep

Door de razendsnelle groei van online mobiel komt online adverteren in een heel nieuw vaarwater. Mobiel zorgt inmiddels al voor 50% van de traffic op Facebook. Dat zorgt bij Facebook nu ook voor een enorme groei in de omzet van mobiel adverteren en een beurskoers op het niveau van tijdens de beursintroductie. Die groei is mede veroorzaakt doordat het klikgedrag van de bezoekers op mobiel heel anders is dan op de desktop.

Via Facebook nieuwe vrienden maken

Nederlanders gebruiken steeds vaker sociale media om hun sociale netwerk uit te breiden. 1 op de 3 Nederlanders wil via Facebook nieuwe mensen leren kennen met dezelfde interesses, zoals muziek, sport of andere hobby’s. Zij zijn nieuwsgierig naar wie die mensen zijn en willen met hen over gedeelde interesses van gedachten wisselen.

Samsung helpt bij ‘Facebook-dating’

Nederlanders gebruiken steeds vaker sociale media om hun sociale netwerk uit te breiden. 1 op de 3 Nederlanders wil via Facebook nieuwe mensen leren kennen met dezelfde interesses, zoals muziek, sport of andere hobby’s.

Motivaction biedt meewerkstage

Zoek je een uitdagende stage op het gebied van kwantitatief onderzoek? Ben jij een energieke en enthousiaste student die wil werken in een dynamische omgeving? Reageer dan.

Succesvol met persona's werken

De kritische succesfactor van een klantgericht bedrijf omvat meer dan klantdenken. Cruciaal is ‘klantdoen’: de juiste doorvertaling van klantgericht gedrag in alle facetten van het bedrijf. De inzet van persona’s is een tool om dit te bereiken.

© 2012 Motivaction. Alle rechten voorbehouden.