Zoek nu

Meest bekeken pagina's

Zoekresultaten

Ouder wil vinger in de pap in schoolkantine

Veel ouders van leerlingen in het voortgezet onderwijs en het mbo willen dat schoolkantines gezonder eten gaan verkopen. Scholen en ouders moeten daarin samenwerken.

Vodafone winnaar Reputatiemanagement Award 2013

Persbericht: Vodafone winnaar vakprijs Reputatiemanagement Award 2013.

Evenement HIER opgewekt

Vrijdag 15 november Rijtuigenloods Amersfoort: HIER opgewekt, hét evenement voor en door lokale duurzame energie-initiatieven. Met een presentatie van Gerard van der Werf, Motivaction, over segmentatie van doelgroepen op basis van dieperliggend drijfveren en waarden. Hiermee krijg je zicht op hoe je de doelgroepen gericht kunt benaderen.

Finalisten Reputatiemanagement Award 2013

Persbericht 29.10.2013: KLM, Vodafone, Havenbedrijf Rotterdam, gemeente Den Haag en pensioenfonds PFZW strijden komende maand om de Reputatiemanagement Award 2013. Dit is een nieuwe vakprijs voor de organisatie die er in het afgelopen jaar het beste in is geslaagd de waardering bij haar stakeholders aantoonbaar te vergroten. De prijs is een initiatief van Motivaction, DCR en StakeholdersLab. De winnaar wordt de komende maand bepaald door middel van een webpeiling onder professionals die (in)direct werkzaam zijn op het gebied van het reputatiemanagement.

NBTC ontwikkelt paspoorten voor doelgroep

NBTC Holland Marketing bewerkt consumenten op basis van het MentalityInternational-model van Motivaction. Een model dat voldoet aan een belangrijke randvoorwaarde voor Holland-marketing: het is internationaal toepasbaar. Naast socio-demografische kenmerken is het model gebaseerd op levensstijl, waarden, behoeften, motivaties en de belevingswereld van de consument.

Zorgen wereldbevolking

Persbericht Motivaction 18.10.2013: Waarover maakt de wereldbevolking zich vandaag de dag zorgen? Dat is nogal afhankelijk vanwaar je woont. Maar er zijn wel enkele thema’s aan te wijzen die iedereen meer dan gemiddeld zorgen baren.

Kruip in de huid van Els

Hoe betrekken we mensen in Nederland (weer) bij ontwikkelingswerk? Door in hun huid te kruipen en dan pas ons verhaal te vertellen. Dat is de boodschap van de workshop over communicatie tijdens Partos Plaza, afgelopen donderdag in Amsterdam. MyWorld was erbij.

Het mes in de scheermarkt

Toen Rochdi Darrazi ook zijn hoofdhaar ging scheren, werden de kosten van mesjes hem te gortig. Zo ontstond een webwinkel voor goedkopere scheermesjes, die loopt als een trein.

“We lopen weg voor langetermijnvisies”

In opdracht van het ministerie van Economische Zaken heeft Motivaction zojuist een onderzoek afgerond naar de kansen van een echt Nederlands product in Nederland. Waar liggen de kansen voor Nederlandse boeren bij hun eigen publiek?

Crisis? Dan maar een tandje erbij

Werken onder je niveau, minder verdienen en langer reizen: wie zijn baan wil behouden, moet offers brengen. Maar lang niet iedereen wil zo ver gaan.

© 2012 Motivaction. Alle rechten voorbehouden.