Contact

Beeld-CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

Esther Cachet

Contact data
E-mail: e.cachet@motivaction.nl

Functie: 
senior researchmanager
Telefoon: 
+31 (0)20 589 83 83

Esther is specialist in onderzoeken voor de sectoren cultuur en vrije tijd. Zij beantwoordt zeer diverse vraagstukken voor musea, podiumkunstinstellingen, festivals, reisorganisaties en bedrijven uit de recreatieve sector. Haar ruime ervaring en brede kennis van het speelveld zet zij bijvoorbeeld in bij publieksonderzoek, stakeholdersonderzoek, concepttesting, en communicatieonderzoek.

"Het uitvoeren van marktonderzoek voor de culturele sector is uitdagend en inspirerend! Samen met de opdrachtgever bepaal je scherpe en concrete maatwerkoplossingen."

Culturele sector navigeert tussen idealisme en commercie
Lees wat Esther hierover schrijft:

 

* Het boekje ‘Routeplanners in roerige tijden’ is begin 2012 verschenen en bevat visies van Motivaction-experts op verschillende terreinen. U kunt de publicatie hier bestellen.

Ruimte en Vastgoed

Kennis van  drijfveren en voorkeuren van woonconsumenten voor een optimaal rendement van investeringen in wonen en vastgoed.

Lees verder

Publieke sector

Kennis van wat burgers bezighoudt, drijft en motiveert als uitgangspunt voor overheidscommunicatie en overheidsbeleid.

Lees verder

Telecom, Tv en Internet

Kennis van zakelijke beslissers en consumenten van nieuwe media als basis voor een duurzame concurrentiepositie.

Lees verder

Zorg

Grondige kennis van zorgconsument en zorgwerknemer als fundament voor betere dienstverlening en optimale kwaliteit.

Lees verder

Cultuur en Vrije tijd

Kwaliteit, doelgroepgericht werken, events en merchandising zijn noodzakelijke combinatie in de cultuur- en vrijetijdsmarkt. 

Lees verder

Onderwijs

Optimale match tussen leerlingen/studenten en school.

 

Lees verder

Charitatief

Actief inspelen op maatschappelijke trends en een professionele marketingaanpak noodzakelijk voor succes van charitatieve organisaties.

Lees verder

Vervoer en Mobiliteit

Leren van drijfveren en keuzeprocessen ten behoeve van optimale communicatie en duurzame vervoersstromen.

Lees verder

Energie

Kennis van drijfveren en klantsegmenten zijn bepalend voor het verwerven en behouden van energieconsumenten.

Lees verder

Retail

Tevredenheid en drijfveren van de retailconsument en retailwerknemer zijn de pijlers voor succes.

Lees verder

Media en Mediabureaus

Inzicht in effectiviteit van media-uitingen en drijfveren van mediaconsumenten als vertrekpunt voor mediabeleid.

Lees verder

Fast moving consumer goods

Optimale impact in het schap door kennis van de shopper en zijn bewuste én onbewuste drijfveren.

Lees verder

Financiële en Zakelijke dienstverlening

Transparantie, het winnen van vertrouwen en thought leadership als fundamenten voor de toekomst.

Lees verder

Industrie

Duurzaam en toekomstbestendig beleid vraagt om kennis van trends, opinies en voorkeuren van eindconsument en stakeholders.

Lees verder

Arbeid en Organisatie

Het vinden en behouden van de optimale match tusen werkgever en werknemer.

Lees verder

© 2012 Motivaction. Alle rechten voorbehouden.