Toegankelijkheid
28.04.2022 - De zorg voor mens, maatschappij en milieu is iets waar we allemaal verantwoordelijk voor zijn, vindt het Nederlandse publiek. Maar de een draagt daarvoor net iets meer verantwoordelijkheid dan de ander.
70 procent van de Nederlandse bevolking vindt dat organisaties in grote mate een bijdrage moeten leveren aan onze maatschappij en ons milieu. Hier liggen zowel kansen als uitdagingen voor alle organisaties in het land.
Wil jij weten aan welke verwachtingen van de consument jouw bedrijf moet voldoen? Hoe het staat met je maatschappelijke imago? Of welke stappen je kunt zetten op het gebied van duurzaam ondernemen? Schrijf je dan nu in voor deelname aan de Maatschappelijke Impact Monitor (MIM).
Sinds 2009 laat de MIM zien wat het belang is van de maatschappelijke rol van bedrijven onder het Nederlandse publiek. Deze jaarlijkse meting, die Motivaction uitvoert in samenwerking met Het PR bureau (HPB), onderzoekt het maatschappelijke imago van bedrijven, maakt duidelijk welke impact maatschappelijke initiatieven hierop hebben en welke rol dit speelt bij de merkvoorkeur van de consument.
Door te participeren in de MIM kun jij jouw bedrijf en de specifieke maatschappelijke activiteiten daarvan voorleggen aan de respondenten. De resultaten zetten wij af tegen de algemene trends en benchmark van andere bedrijven. Hiermee kun je:
Vul voor meer informatie het formulier hiernaast in of neem contact op met
Email g.vanderwerf@motivaction.nl
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 40
Email j.senster@motivaction.nl
Functie
Principal Research Consultant
Telefoon +31 (0)6 112 909 67
Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved