Toegankelijkheid
Consumenten vinden het heel belangrijk dat bedrijven duurzame producten en diensten leveren, maar in de winkel handelen ze daar niet naar. De MIM brengt in kaart wat de drijfveren en barrières zijn voor consumenten om duurzame keuzes te maken. Schrijf je voor 31 mei in voor deelname aan de Maatschappelijke Impact Monitor (MIM).
De maatschappelijke Impact Monitor (MIM) is een onderzoek naar de relevantie van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) zoals de Nederlandse bevolking die percipieert. Motivaction voert al 14 jaar onderzoek uit waardoor we een goed beeld van de trends hebben. Met MIM brengen we het volgende in kaart:
Als jij met jouw merk instapt, nemen we ook twee door jou gekozen concurrenten mee. Het exacte aantal merken en branches dat we meenemen is het resultaat van het aantal deelnemers. We kijken op twee manieren naar de impact van merken:
Lees ook onze blog Drie manieren om consumenten mee te krijgen in jouw duurzame missie
Bij elk pakket kun je 1 vraag en twee stellingen toevoegen. Bij een stelling wordt de respondent gevraagd in welke mate hij het eens of oneens is met de stelling. Bij een vraag zijn er verschillende antwoordcategorieën mogelijk. Elke deelnemer krijgt standaard een toelichting van een uur met iemand van Motivaction en/of HPB bij oplevering.
Pakket 1
Basis
Pakket 2
Uitgebreid
Pakket 3
Uitgebreid en eigen project
De steekproef is representatief voor Nederlanders in de leeftijd van 18 tot en met 75 jaar (n=1.750). In de rapportage maken we onderscheid naar leeftijd, geslacht, inkomen, regio en opleiding, maar ook naar een aantal andere achtergrondvariabelen bijvoorbeeld Vijf Tinten Groener. Wanneer jouw merk een specifieke doelgroep heeft, kunnen we daar natuurlijk ook naar kijken.
Ben je geïnteresseerd of wil je meer informatie? Neem contact op met Gerard. Inschrijven kan tot en met 31 mei. De resultaten zijn in september beschikbaar.
Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved