Op 18 april start Motivaction een diepte onderzoek onder Generatie Z. In een serie diepte-interviews duiken we in de leefwereld van GenZ’ers. Dit zijn jongeren geboren tussen 1995 en 2010. Zij zijn opgegroeid in de nasleep van 9/11 in economisch onzekere tijden en met onbeperkt internet.
Jij hebt de mogelijkheid om op dit onderzoek in te tekenen en zelf een thema aan te dragen. Met dit onderzoek krijgt jouw organisatie op een laagdrempelige manier inzicht in deze jonge doelgroep over een onderwerp dat voor jullie interessant is.
Dit onderzoek biedt jou
- Diepte-interviews met 18 GenZ’ers tussen de 16-25 jaar met een spreiding in leeftijd, geslacht, opleidingsniveau en culturele achtergrond.
- Inzicht in onderwerpen als opleiding, hobby’s, wonen, werken, relaties.
- De mogelijkheid om een eigen thema in te dienen voor het onderzoek. Deze resultaten koppelen we alleen terug aan jou.
Meedoen?
Participatie is al mogelijk vanaf 8.900 euro exclusief btw. Deadline voor deelname is 4 april 2023. De resultaten zijn beschikbaar op 12 mei.
Download de brochure voor meer informatie over het onderzoek en de mogelijkheden. Neem contact op bij vragen.