Effectiever betaalproces

Effectiever betaalproces, kortere betaaltermijn, meer tevreden klanten

De waarde van klanten ziet u uiteindelijk terug in de rekeningen die ze betalen: hoe beter hun betaalgedrag, hoe beter uw bedrijfsrendement en liquiditeitspositie. GGN adviseert en ondersteunt bij het optimaliseren van die klantwaarde.

Met inzet van het waarden- en leefstiijlmodel Mentality van Motivaction is GGN in staat effectief in te spelen op specifiek klantenbetaalgedrag en tegemoet te komen aan individuele wensen. Ook draagt GGN dankzij de eigen kennis en passende betaaloplossingen bij aan kortere betaaltermijnen, klanttevredenheid en klantbehoud.

Ontdek in 5 minuten hoe het anders kan

Elke klant is uniek. Hoe snel er betaald wordt is afhankelijk van hun betaalgedrag. Slordigheid en het veronachtzamen van betaaltermijnen kenmerkt de nonchalante betaler. Risicomijders hebben over het algemeen een strakke betalingsdiscipline en zijn zuinig ingesteld. In dit videodagboek ziet u hoe dit betaalgedrag zich uit in de praktijk, en hoe wij u kunnen helpen dit betaalgedrag te beïnvloeden.

Bron: GGN.nl 12.03.2014

Facebook Twitter LinkedIn