Horeca kan gratis aan de vleesvervanger

Nederlanders eten steeds minder vlees. Slechts 10 procent eet nog elke dag vlees, 86 procent van de Nederlanders is flexitariër. Bent u als horecaondernemer op deze groep voorbereid? Hoe bereikt u hen? Zoek het uit en vraag het gratis kennismakingspakket aan.


Kiezen voor alternatieven

Uit recent onderzoek van Motivaction blijkt dat consumenten steeds vaker kiezen voor alternatieven. En steeds meer producenten, supermarkten en restaurants spelen daar op in; zij presenteren nieuwe vleesvervangers en andere smakelijke alternatieven.

Uitdeelactie

Om nog meer mensen bekend te maken met het grote aanbod aan verschillende vleesvervangers zal Natuur & Milieu de komende maanden in de Jumbo-supermarkten en in verschillende horecagelegenheden maar liefst 2 miljoen vleesvervangers gratis uitdelen aan consumenten.


Aanvragen vleesvervangers

KHN en Natuur & Milieu willen horecaondernemers inspireren om aandacht te besteden aan producten en gerechten met plantaardige vleesvervangers. Door uw gasten te laten proeven van lekkere en vernieuwende creaties en daar over te vertellen. In de week van 27 mei tot en met 2 juni 2013 kunt u gebruik maken van gratis kennismakingspakketten.

Bestel ook een gratis kennismakingspakket en verras u zelf en uw gasten. U kunt uw kennismakingspakket tot en met 20 mei bestellen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Op de website van Natuur & Milieu leest u meer over flexitariër-campagne.

De actie is een initiatief van Natuur & Milieu in samenwerking met Jumbo Supermarkten en de producenten van vleesvervangers Vivera en de Vegetarische Slager

Bron: Lunchroom.nl 17.05.2013

Facebook Twitter LinkedIn