NIMA Awards JUMP 2014

Het evenement is een trotse traditie geworden van NIMA waarbij marketeers het marketingvak en de geleverde prestaties van het afgelopen jaar vieren. Marketing is een essentieel onderdeel voor het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Marketing is ondernemen. Ondernemen is risico’s durven nemen, in het diepe springen. Met je kop boven het maaiveld. Maar ook springen naar het volgende niveau in de Product lifecycle.

Op 16 januari 2014 worden de organisaties gepresenteerd die dit verschil hebben gemaakt, verdeeld in de categorieën; MarketingLaunch, MarketingNext en MarketingCompany. Per categorie zijn er 3 finalisten en de winnaar wordt beloond met de NIMA Marketing Award 2013. Een event dat je niet wilt missen! Bijwonen van het event is gratis voor NIMA-leden. Zorg dus dat je er bij bent op 16 januari en schrijf je in!

Wil jij een organisatie nomineren vanwege zijn uitmuntende marketing? Kijk dan hier om te nomineren!

Op dit moment is NIMA bezig met het vaststellen van de long list van de genomineerde bedrijven. Heb jij een ware kanshebber voor ogen die daadwerkelijk het verschil maakt? Nomineer dan nu jouw favoriet! Lees meer over de criteria en randvoorwaarden op de pagina ‘Categorieën’. Nomineren kan tot en met 10 november. De jury komt 11 november bijeen om van alle inzendingen een short list te maken. Deze short list is na 11 november te vinden op deze website.

 

Kijk hier voor een teurugblik NIMA Awards 2012. Met onder andere een video-interview met Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur Motivaction, over het door Motivaction uitgevoerde onderzoek naar de opleidingsbehoeften van marketeers.

    Pieter Paul Verheggen: "Marketeers zouden meer sociale intelligentie moeten hebben en meer moeten weten wat er onder zijn of haar belangrijkste doelgroepen speelt. En wat je als marketeer moet doen om daar goed mee in verband te blijven, dat is de opdracht voor de marketeer in de komende jaren."

 

Facebook Twitter LinkedIn