Kult&Ace Millennial Consultancy en onderzoeksbureau Motivaction lanceren partnership op het gebied van millennials;

Millennial Monitor’ wordt kick-off van samenwerking

Kult&Ace, Millennial Consultancy in Nederland, en marktonderzoeksbureau Motivaction gaan een officiële partnership aan. Hiermee bundelen zij hun kennis op het gebied van generatie Z en millennials en zijn ze dé Nederlandse kennisautoriteit op het gebied van deze generaties. De samenwerking wordt gekickstart met de Millennial Monitor: een doorlopend nationaal onderzoek onder zowel millennials als generatie Z’s dat een effectieve kijk geeft op wat hen drijft en hoe zij het beste te benaderen en te overtuigen zijn.

 

Jonge consument centraal

Kult&Ace richt zich vanaf de oprichting in 2012 op Millennials en adviseert merken als PUMA, Hennessy, Pepsi en The Student Hotel over deze belangrijke doelgroep. Mèlanie Bosveld, oprichter van Kult&Ace, legt uit: “Voordat ik Kult&Ace oprichtte, was ik 12 jaar in reclame, PR en marketing werkzaam. Ik ontdekte dat er tonnen werden verspild aan ineffectieve campagnes en productinnovaties die zich richtten op jonge consumenten. Met Kult&Ace maken we hierin het verschil. Van trendresearch en R&D tot communicatiestrategie en uitvoering; we zorgen dat de jonge consument continu centraal staat”.

 

Partnership

Kult&Ace beschikt over uitgebreide kennis over jonge consumentengroepen door hun jarenlange ervaring, hun eigen netwerk van trendsettende millennials (Ace Panel) en het feit dat ze zelf onderdeel zijn van de hedendaagse jongerencultuur. “We vonden het echter tijd om onze inzichten te staven met harde cijfers om zo bedrijven nog meer insights te geven in hun belangrijkste doelgroep. Daarom hebben we Motivaction benaderd; dit bureau staat bij ons hoog in aanzien en onze expertises vullen elkaar perfect aan. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking”, aldus Bosveld.

 

Pieter Paul Verheggen - algemeen directeur Motivaction, vult aan: “Al jaren doet Motivaction onderzoek naar wat generaties drijft en bezighoudt. Het is duidelijk dat millennials op een eigen wijze naar de wereld kijken en op een net wat andere manier aangesproken moeten worden om ze te ‘raken’. Met de Millennial Monitor leveren wij harde data waarmee je effectief marketing inzet en ik ben blij dat we hierin kunnen samenwerken met Kult&Ace”.

 

Wat is de Millennial Monitor?

De Millennial Monitor is een gezamenlijk project van Kult&Ace en Motivaction, waarbij de jonge doelgroep continue wordt gemonitord op het gebied van onder andere koopgedrag, carrièrewensen en opkomende trends. Eind van het jaar worden hier de eerste resultaten van bekendgemaakt. De partners hebben het bovendien mogelijk gemaakt voor merken om hun eigen vragen toe te voegen en bieden dit per pakket van vijf vragen aan, inclusief rapportage. Meer informatie vind je op motivaction.nl/millennialmonitor.

 

Stel jouw vraag aan millennials

 

Motivaction en Kult&Ace

 
+31 (0)20 589 82 36

Facebook Twitter LinkedIn