Meet maandelijks uw marketingactiviteiten met de BrandtrackerEnergie

Met onze BrandtrackerEnergie krijgt u direct toegang tot fundamentele informatie over uw merk. Wij monitoren continu de naamsbekendheid van (bijna) alle energieleveranciers en u ontvangt maandelijks een rapport. U krijgt een overzicht van 12 variabelen waaronder imagokermerken, NPS en churnintentie. Daarnaast meet de Brandtracker campagne-effecten. Op het moment dat er een campagne gaat lopen, wordt deze module aangezet. Uw campagne meten wij onder andere op bekendheid, evaluatie, terugkoppeling van de boodschap en overdracht van merkwaarden.

 

In de basisvragenlijst komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Bekendheid aanbieders (TOM, spontaan, geholpen)
  • Merkoverweging aanbieders
  • Imagokenmerken (passend versus belangrijk)
  • Affiniteit/(emotionele) verbondenheid met merk
  • Performance/totaaloordeel (klanttevredenheid)
  • Net Promotor Score (loyaliteit)
  • Huidige aanbieder/vorige aanbieder (bij churn)
  • Churnintentie en -realisatie (inclusief redenen)
  • Oriëntatie- en aanschafkanalen, plus motivatie
  • Contractduur/afloopdata contractovereenkomst
  • Bestedingen/gepercipieerde kosten
  • Gebruik sociale media

 

Optie (module die kan worden aan- en uitgezet):

  • Reclamebekendheid en -evaluatie (spontaan en geholpen)
     

 

Vul onderstaand formulier in en download direct meer informatie!

 

brandtrackerrefresh

Wij attenderen u erop dat wanneer u een document downloadt, u namens de auteur kunt worden benaderd. Wij verstrekken uw gegevens niet aan derde partijen.

Deel dit bericht via:
FacebookTwitterLinkedin

Sitemap

Facebook
Twitter
LinkedIn