Meet jouw marketingactiviteiten met de BrandtrackerEnergie

Met onze BrandtrackerEnergie krijg je direct toegang tot fundamentele informatie over jouw merk. Wij monitoren continu de naamsbekendheid van (bijna) alle energieleveranciers en je ontvangt maandelijks een rapport. Je krijgt een overzicht van 12 variabelen waaronder imagokermerken, NPS en churnintentie. Daarnaast meet de Brandtracker campagne-effecten. Op het moment dat er een campagne gaat lopen, wordt deze module aangezet. Jouw campagne meten wij onder andere op bekendheid, evaluatie, terugkoppeling van de boodschap en overdracht van merkwaarden.

In de basisvragenlijst komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Bekendheid aanbieders (TOM, spontaan, geholpen)
  • Merkoverweging aanbieders
  • Imagokenmerken (passend versus belangrijk)
  • Affiniteit/(emotionele) verbondenheid met merk
  • Performance/totaaloordeel (klanttevredenheid)
  • Net Promotor Score (loyaliteit)
  • Huidige aanbieder/vorige aanbieder (bij churn)
  • Churnintentie en -realisatie (inclusief redenen)
  • Oriëntatie- en aanschafkanalen, plus motivatie
  • Contractduur/afloopdata contractovereenkomst
  • Bestedingen/gepercipieerde kosten
  • Gebruik sociale media

Optie (module die kan worden aan- en uitgezet):

  • Reclamebekendheid en -evaluatie (spontaan en geholpen)

Wij attenderen je erop dat wanneer je een document downloadt, je namens de auteur kunt worden benaderd. Wij verstrekken jouw gegevens niet aan derde partijen.

Download meer informatie

Facebook Twitter LinkedIn