Jouw duurzaamheidscommunicatie afstemmen op de doelgroep: presentatie 'Vijf tinten groener' voor voedsel en mode

Let op: dit is de voedsel en mode editie van de Vijf tinten groener presentatie op 24 januari, aanmelden voor de energie en mobiliteit editie op 22 november kan hier

Duurzaamheid leeft meer dan ooit. Maar niet iedere consument is gevoelig voor dezelfde communicatieaanpak. Het is daarom belangrijk om jouw duurzaamheidsboodschap af te stemmen op de doelgroep. In onze aankomende publicatie 'Vijf tinten groener' signaleren we vijf consumentenprofielen met verschillen in kennis, houding en gedrag ten opzichte van duurzaamheid.

Deze groepen stellen jouw bedrijf of organisatie voor een uitdaging. Hoe zet jij duurzaamheid op een effectieve manier op de kaart? Hoe zorg je dat jouw boodschap resoneert bij de doelgroep? En hoe motiveer je hen om duurzame keuzes te maken?

Op 24 januari geven we tekst en uitleg over de vijf consumentenprofielen en gaan we dieper in op de actuele ontwikkelingen in de sectoren voedsel en mode. Aan de hand van interessante cases en sprekers kijken we naar de praktische implicaties van deze profielen.

 

Programma

Wat kun je verwachten? Aan de hand van concrete voorbeelden en tips door ervaringsdeskundigen gaan we dieper in op de typen consumenten als het om duurzaamheid gaat. Dit wordt ondersteund door data van Motivaction en concreet gemaakt door middel van een aantal cases. Daarnaast is er ruimte om jouw vragen te stellen.

Kosten voor deelnemen aan deze middag zijn €75,- exclusief BTW en inclusief PDF van de presentaties.

 

Algemene informatie

  • Locatie: Motivaction | Marnixkade 109F | 1015ZL, Amsterdam (routebeschrijving)
  • Datum: 24 januari van 14:30 tot 18:00
  • Kosten: €75,- excl. BTW, inclusief PDF van de presentaties en borrel
  • Deze masterclass is geschikt voor beleidsmakers, marketeers en communicatieprofessionals.

 

Download hier de Vijf tinten groener whitepaper.

 

Gegevens deelnemer:

Bekijk hier de privacy policy

Facebook Twitter LinkedIn