Trainingsaanbod over millennials

Bekijk ons trainingsaanbod over millennials en leer hoe je deze doelgroep benadert.

Brandstof360 en Motivaction geven al jarenlang marketing- en communicatietrainingen en hebben meer dan 1800 marketeers getraind. Alle trainingen zijn doorspekt met harde onderzoeksdata en dat maakt onze trainingen uniek, relevant en direct toepasbaar in de praktijk. Je krijgt dus data die je nergens anders krijgt. Daarbij krijg je altijd actuele cases te zien van bedrijven.

 

Aanbod trainingen over millennials

  1. Millennials: hoe haal je ze binnen
  2. Millennials en inzicht gedreven proposities
  3. Millennials en duurzaamheid
  4. Communiceren met millennials

 

 We bieden ook trainingen aan die niet specifiek over millennials gaan, maar marketing en communicatie naar verschillende doelgroepen. Bekijk het trainingsaanbod over communicatie en branding hier.

 

Algemene informatie

  • Deelname masterclass (per dag) € 345,- excl. BTW
  • Webinar live € 60,- excl. BTW
  • Incompany training met tailor-made cases (prijs op aanvraag)

 

1. Millennials: hoe haal je ze binnen (HR-proposities)

Millennials: wie wil ze niet hebben? Er zijn er al meer dan 4 miljoen in Nederland. Voor ons als marketeers de doelgroep waaraan we onze producten of diensten willen verkopen. En voor jou als HR-manager de doelgroep die je als medewerkers wilt binnen halen en binnen houden. Maar hoe doe je dat? Hoe zorg je ervoor dat ze voor jou kiezen en niet voor jouw concurrent. Dat gaan we allemaal in een dag met je doornemen.

Na deze masterclass weet je:

  • Wie millennials zijn: algemeen en als werknemer
  • Hoe je ze kunt segmenteren in vijf subdoelgroepen
  • Hoe je vervolgens customer insights kunt bouwen per subdoelgroep
  • En hoe je deze omvormt tot HR-proposities

Na deze training weet jij als HR-manager hoe je millennials kunt boeien en binden.

 

2. Millennials en inzicht gedreven proposities

Millennials: wie wil ze niet als klant? Er zijn er meer dan 4 miljoen alleen al in Nederland. Voor ons als marketeers de doelgroep waaraan we onze producten of diensten willen verkopen. Maar hoe doe je dat: hoe zorg je ervoor dat ze voor jou kiezen en niet voor die concurrent. Dat gaan we allemaal in een dag met je doornemen.

Na deze masterclass weet je:

  • Wie millennials zijn
  • Hoe je ze kunt segmenteren in 5 subdoelgroepen
  • Hoe je vervolgens customer insights kunt bouwen per subdoelgroep
  • En hoe je deze omvormt tot inzicht gedreven proposities

 

3. Millennials en duurzaamheid

Millennials: wie wil ze niet hebben? Er zijn er meer dan 4 miljoen alleen al in Nederland. Voor ons als marketeers de doelgroep waaraan we onze duurzame producten of diensten willen verkopen. Maar hoe doe je dat: hoe zorg je ervoor dat ze voor jou kiezen en niet voor die concurrent.  En welke verschillen zitten er in duurzame producten: want een Tesla is immers heel anders gepositioneerd dan een Toyota Prius. Hoe gaan millennials om met duurzaamheid en wat is voor hen belangrijk? We presenteren ook onze Vijf tinten groen paper: de input voor effectieve duurzame strategieën. En gaan hiermee aan de slag.

Na deze masterclass weet je:

  • Hoe je millennials kunt segmenteren
  • Hoe je het beste je duurzame product/dienst aan kunt bieden

  

4. Communiceren met millennials

Millennials communiceren razendsnel, en doen dat anders dan de generatie daarvoor. Hoe ga je daarmee om? Hoe segmenteer je de hele groep van meer dan 4 miljoen millennials: wat ga je hen dan bieden? En: hoe het beste met hen te communiceren?

Na deze masterclass weet je:

  • Wie millennials zijn
  • Hoe je ze kunt segmenteren
  • De do’s en don’ts richting millennials
  • Welke tone of voice en communicatie het beste aanslaat

 

Trainingen doelgroep millennials

 

Heb je vragen over de trainingen en de mogelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op. 

 

+31 (0)20 589 82 36

Facebook Twitter LinkedIn