Unieke masterclass millennials en werk

Millennials – de oudsten zijn nu 34 jaar – zijn voor jou als HR-professional, recruiter of leidinggevende een hele belangrijke doelgroep. Hoe zorg je er voor dat ze bij jou komen werken? En uitdagender nog: hoe houd je ze vast? Binnen deze diverse groep zijn veel verschillen. Dus hoe segmenteer je? Hoe ontwikkel je een goede arbeidsmarktcampagne die helemaal past bij hun drijfveren? En daarnaast: hoe zorg je ervoor dat je ze goed begrijpt en dat ze jou begrijpen als het gaat om samenwerken, doorgroeien etc.?

 

MarketingWorkouts en Motivaction slaan op donderdag 23 november de handen ineen. We combineren harde unieke onderzoeksdata met pure HR- en marketingkennis. In één dag leer je in detail wie millennials zijn, wat hun drijfveren zijn, welke werkgevers ze aanspreken en hoe je met hen kan communiceren.

 

Ook leer je hoe je een campagne bouwt op de drijfveren van en insights over deze doelgroep. En, je gaat aan de slag met cases: je interviewt millennials ter plekke en werkt samen aan 2 cases, op het gebied van boeien (arbeidsmarktcampagne) en binden (leidinggeven aan millennials).

 

Het maakt niet uit of je in een profit of non-profit organisatie zit. De aanpak blijft hetzelfde.

 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Algemene informatie

  • 23 november van 09.30 tot 18.00 uur
  • Doelgroep: Deze training is voor HR-professionals, recruiters, coaches en managers/leidinggevenden
  • Kosten: € 295,- inclusief lunch en borrel
  • Naderhand krijg je de pdf van de presentatie en een whitepaper over millennials
  • Heb je na afloop vragen? Dan krijg je een uur gratis advies
  • Locatie: Motivaction, Marnixkade 109 F, 1015 ZL Amsterdam
  • Schrijf je in via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Deel dit bericht via:
FacebookTwitterLinkedin

Sitemap

Facebook
Twitter
LinkedIn