Toegankelijkheid

Skip to main content

Loes Kleijngeld

Researcher
"Samen gaan we op zoek naar de grote inzichten achter de dagelijkse keuzes."

Loes Kleijngeld

Researcher

"Samen gaan we op zoek naar de grote inzichten achter de dagelijkse keuzes."

Branding en communicatie

Communicatie

Duurzaamheid

Branding en communicatie


Communicatie


Duurzaamheid

Als onderzoeker in het team Consumentenproducten ben ik dagelijks bezig met wat mensen kopen, maar vooral waarom ze iets kopen. Hoewel dit onderwerp soms klein lijkt, geloof ik dat het koopgedrag veel zegt over onze samenleving en de (veranderende) behoeften en wensen hierbinnen. Als kwalitatief onderzoeker probeer ik deze diepere beweegredenen te achterhalen. Mijn achtergrond in marketing zet ik vervolgens in om de verkregen inzichten om te zetten in oplossingen die bijdragen aan producten waar mensen écht op zitten te wachten.

Na een bachelor in mode en branding, heb ik afgelopen zomer de master culturele antropologie aan de Universiteit van Amsterdam afgerond. Met enkele jaren ervaring in de creatieve marketing in mijn broekzak ben ik daarop bij Motivaction aan de slag gegaan als researcher in het team consumentenproducten. Hierbij houd ik mij bezig met projecten rondom FMCG, Mode, Retail, Duurzaamheid en Durables.


Actualiteiten

Rechter beslist: Wifitellen is veilig en mag weer!

Huib Lubbers
09 februari 2024

Motivaction neemt de jaarlijkse ITX Monitor van Giarte over

Kevin Hengstz
05 februari 2024

Duurzamer leven: hoe hou je het dit jaar wel vol?

Daniëlle van Velzen
19 januari 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency