Martijn Lampert
...
Research Director
+31 (0)20 589 83 83

Martijn heeft het Mentality- onderzoeksprogramma in Nederland opgezet en leidt sinds de start in 2013 het wereldwijde Glocalities onderzoeksprogramma. Glocalities biedt inzicht in waarden, merken en trends op basis van diepgaand onderzoek onder meer dan 165.000 mensen uit 27 landen. Martijn biedt strategisch onderzoek en advies aan internationale klanten in de commerciële, charitatieve en publieke sector op het gebied van positionering, communicatie, activatie en strategieontwikkeling. Hij geeft regelmatig lezingen over sociaal-culturele trends, culturele verschillen, merken en duurzaamheid. Martijn heeft twee boeken over de Grenzeloze generatie gepubliceerd en publiceert regelmatig Glocalities rapporten. In 2015 ontwikkelde hij de World of Glocalities-webapplicatie voor het genereren van wereldwijde doelgroepinzichten. In het management team van Motivaction is Martijn verantwoordelijk voor internationaal onderzoek.

"Met doordenken kom je verder dan met na-denken!"

Facebook Twitter LinkedIn