Toegankelijkheid

Informatie voor studenten - gebruik onderzoeksgegevens en -resultaten

10 september 2014

Regelmatig krijgen wij van studenten vragen met betrekking tot het gebruik van onderzoeksgegevens of onderzoeksmodellen, zoals ons Mentality-model. Wil je onderzoek van Motivaction gebruiken en verwerken in je scriptie of werkstuk? Bekijk dan de onderstaande richtlijnen.


Gebruik onderzoeksgegevens en -resultaten

Veel van onze onderzoeken worden in opdracht van een organisatie uitgevoerd. Deze resultaten zijn dan ook eigendom van de opdrachtgever. Wil je onderzoeksgegevens gebruiken uit een dergelijk rapport? Dan verwijzen we je graag door naar de eigenaar van het onderzoek.


Alle openbare onderzoeken die op deze website te vinden zijn, kunnen gebruikt worden als bron. Aan het opnemen van onze naam in een van je stukken verbinden wij wel enkele voorwaarden. We hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan en willen er daarom zeker van zijn, dat onderzoeksresultaten waaraan onze naam gekoppeld wordt, volledig juist zijn weergegeven en worden geïnterpreteerd.

 

Handig: APA-verwijzing Mentality-model

Om het je gemakkelijk te maken hebben we op deze pagina alvast een APA-verwijzing opgenomen die je kunt kopiëren en plakken, en waarmee je op een correcte manier verwijst naar onze bron:

 

Verheggen, P.P. (2013). MARKETINGHIGHLIGHT: Het Mentality-model van Motivaction. In: Kotler, P. Principes van marketing, 6e editie (pp. 251-252). Amsterdam: Pearson.

 

 
Aanvullende informatie?

Heb je vragen over een bepaald onderzoek of wil je aanvullende informatie? Neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., dan sturen wij je vraag intern door en proberen deze zo snel mogelijk te behandelen.

 


Vragen?

Gerelateerde artikelen
mentality milieu gemaksgeoriënteerd

Gemaks- georiënteerden

De impulsieve consument die in de eerste plaats streeft naar een onbezorgd, plezierig en comfortabel leven.
Kevin Hengstz
11 november 2013
mentality milieu opwaarts mobielen

Opwaarts mobielen

De carrièregerichte individualisten met een uitgesproken fascinatie voor sociale status, nieuwe technologie, risico en spanning.


Kevin Hengstz
11 november 2013
mentality milieu kosmopolieten

Kosmopolieten

Kritische wereldburgers die postmoderne waarden als ontplooien en beleven integreren met moderne waarden als succes, materialisme en genieten.
Kevin Hengstz
11 november 2013
mentality milieu conservatieven

Nieuwe conservatieven

De liberaal-conservatieve maatschappelijke bovenlaag die technologische ontwikkeling omarmt, maar terughoudend staat tegenover sociale en culturele vernieuwing.
Kevin Hengstz
11 november 2013
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved