Al eens nagedacht over jouw communicatiestrategie? Vast wel. Heb je er over nagedacht hoe je deze strategie kan aanscherpen op basis van de waardenoriëntatie van Nederlanders? Waarschijnlijk niet. Dan komen wij je natuurlijk graag meer vertellen over Mentality: een uniek waarden- en leefstijlonderzoek waar we niet alleen trots op zijn, maar ook geloven in de toegevoegde waarde die het kan hebben in jouw organisatie. Iedere organisatie heeft namelijk te maken met marketing, communicatie, persona’s en de ideale manier om deze persona’s aan te spreken.
Daarnaast vertellen we je ook dolgraag over o.a. gedragsbeïnvloeding (hoe stimuleer je gezond gedrag , hoe kiest de consument jóúw product ten opzichte van de concurrent?), hoe je de Mentality-segmentatie zélf kan toepassen en tot slot de weetjes die jij altijd al hebt willen weten over Mentality.
Het programma:
Deze webinar is goed voor:
Inschrijven voor de webcast is via de website helaas niet meer mogelijk. Voor een last-minute inschrijving, stuur dan een e-mail naar aanmelding@motivaction.nl.
02.08.2021 - Anderhalve meter afstand, gesloten winkels, mondkapjes; iedereen in Nederland had er mee te maken de afgelopen maanden. Corona is inmiddels net zo'n onderdeel van ons allemaal als het Nederlands Elftal, het weer of de Hema.
16.08.2021 - Non-binair mag dan wel een ‘nieuw’ begrip zijn voor de meeste mensen, je niet thuis voelen in de categorie van man of vrouw is al langer bekend binnen de LHBTI-gemeenschap.
Het Mentality-model deelt Nederlanders op in acht milieus naar hun levensinstelling. Deze milieus definiëren we op basis van persoonlijke opvattingen en waarden die aan hun leefstijl ten grondslag liggen. In welk Mentality-milieu pas jij?