Millennial Monitor - understanding millennials

In Nederland zijn er op dit moment ruim 4 miljoen millennials; mensen geboren tussen 1980 en 2000. Het is een specifieke doelgroep (Y+Z) die na generatie X komt. Als groep hebben zij wezenlijk andere waarden dan voorgaande generaties, wat hen uniek maakt.


Samen met millennial consultancybureau Kult&Ace starten we de tweemaandelijkse Millennial Monitor. Om jou inzicht te bieden in hoe millennials denken over je merk, je producten en in hoe hun houding is ten opzichte van bepaalde thema’s. Wij kijken naar de drijfveren hierachter. Ook op dit gebied verschillen millennials. Op basis van jarenlang Mentality-onderzoek onderscheiden we in deze groep verschillende typen. Je kunt ze niet allemaal over een kam scheren. De resultaten vanuit de omnibus leveren jou input voor je marketing- en communicatiebeleid (inclusief arbeidsmarktcommunicatie). Zodat dit beter aansluit op de behoeften van deze generatie.

 

Neem deel aan de Millennial Monitor tegen lage kosten

Tweemaandelijks voeren wij het omnibusonderzoek uit onder de leden van ons StemPunt-panel. Uit ruim 60.000 leden trekken we een voor Nederland representatieve steekproef van 700 respondenten, leeftijdscategorieën van millennials (circa 500) en Gen-Z’s (circa 200).

 

Hoe werkt het in de praktijk?

Je neemt deel met maximaal vijf vragen voor slechts € 2.000,-. Uiteraard geven wij graag advies over de optimale vraagstelling en de indeling van de vragenlijst. Binnen één werkweek na het veldwerk krijg je de antwoorden op jouw vragen.

 

 

Deelnemen

Vul onderstaand formulier in om deel te nemen aan onze eerstvolgende Millennial Monitor. Na ontvangst nemen we zo spoedig mogelijk contact met jou op.
 

refresh

Deel dit bericht via:
FacebookTwitterLinkedin

Sitemap

Facebook
Twitter
LinkedIn