Facial Coding - Brengt uw boodschap de juiste emotie over?

Communicatie die de juiste emotie raakt bereikt zijn doel

Breng uw merk en boodschap impactvol in beeld, op de juiste manier met de juiste emotie. Om te weten welke emotie uw campagne verwekt bij uw doelgroep kunt u gebruik maken van Facial Coding. Hiermee wordt een groot aantal gezichtsexpressies geregistreerd. Zo kunt u tot op de seconde nauwkeurig zien welke emoties opgeroepen worden. Facial Coding kan zowel online als tijdens kwalitatieve interviews worden ingezet. Deze methode helpt u om onbewuste gevoelscomponenten in kaart te brengen bij het testen van de boodschapoverdracht, waardering, houding en merkterugkoppeling van uw uiting (tv-campagne of radiocommercial).

 

Wat levert het u op?

  • U krijgt handvatten voor de opbouw van uw uiting: hoe emoties op het juiste moment met het juiste beeldmateriaal ingezet kunnen worden.
  • U weet welke scenes van uw uiting sterk zijn, en welke er minder sterk zijn.
  • U weet of en hoe de commercial ingekort kan worden.

 

Onderzoekspartner

Validators logo

Dit onderzoek wordt uitgevoerd in samenwerking met Validators.

 

Facial Coding voorbeeld 2

 

Een impressie van Facial Coding

Facial Coding voorbeeld 1

 

 

 

 

Deel dit bericht via:
FacebookTwitterLinkedin

Sitemap

Facebook
Twitter
LinkedIn