Toegankelijkheid

Carolien de Groot

Manager Quality
"Ik zorg dat het kwaliteitssysteem aan de eisen van de norm blijft voldoen en ik verbeter processen afhankelijk van veranderingen in de organisatie."

Carolien de Groot

Manager Quality

"Ik zorg dat het kwaliteitssysteem aan de eisen van de norm blijft voldoen en ik verbeter processen afhankelijk van veranderingen in de organisatie."

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Als kwaliteitsmanager zorg ik voor het bewaken van processen en de samenhang daartussen, en tevens voor de kwaliteitsborging en de verbetering van de processen. Ik ben verantwoordelijk voor het opzetten en implementeren van kwaliteitszorgsystemen.

Ik vind het belangrijk dat kwaliteit ontwikkeld en gerealiseerd wordt in interactie met de medewerkers. Kwaliteit moet door de medewerkers zelf gemaakt en gedragen worden en ik wil hen daarin graag ondersteunen.

Oorspronkelijk opgeleid als psycholoog, ben ik na een omscholing bedrijven gaan begeleiden naar certificering.


Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved