Toegankelijkheid

Daan Damen

Research Consultant
“Relevant en bruikbaar advies geven aan klanten vind ik het allerbelangrijkst!”

Daan Damen

Research Consultant

“Relevant en bruikbaar advies geven aan klanten vind ik het allerbelangrijkst!”

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Daan studeerde zowel Psychologie als Communicatiewetenschappen en rondde NIMA B Consumentenmarketing af. Zijn expertise ligt op het vlak van kwantitatieve onderzoeksmethoden en hij is gespecialiseerd in doelgroep- en bezoekersonderzoek (op basis van Mentality-doelgroepen). Ook vraagstukken naar branding, imago en reputatie hebben zijn interesse. Daan leidt divers onderzoeks- en adviestrajecten voor verschillende opdrachtgevers uit de culturele en vrije tijdssector.

Bijdragen van
Daan Damen
Corona en inflatie treffen ook Floriade
Bezinning of alles even achter je laten? Hoe twee doelgroepen na ruim een jaar corona verschillen in hun blik op vakanties.
Inspelen op wensen van vakantiegangers in eigen land
Hoe kun je inspelen op de wensen van vakantiegangers in eigen land?
Vrijetijdsbesteding vrijetijdsprofielen
Vrijetijdsbesteding van de vijf Vrijetijdsprofielen tijdens de coronacrisis
Vanaf 1 juni mogen we weer! Hoe maak je de cultuur- en vrijetijdssector veilig én leuk in het nieuwe normaal?
Geloof in wonderen
Bijna 9 miljoen Nederlanders geloven in wonderen
Vrouwelijke professional arbeidsmarkt
Salariskloof lijkt groter te worden, vrouwen alsnog positiever over arbeidsmarkt
Bibliotheek gebruik nieuwe nederlanders
Lezen en bibliotheekgebruik door Nederlanders met een migratieachtergrond

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved