Toegankelijkheid

Mara Huiskes

Research Manager
“Het ‘hoeveel en wat’ combineren met de ‘hoe en waarom’ maakt voor mij de combinatie van kwalitatief en kwantitatief onderzoek interessant, het is voor mij de manier om onze klanten goed en gedegen advies te kunnen geven.”
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Mara Huiskes

Research Manager

“Het ‘hoeveel en wat’ combineren met de ‘hoe en waarom’ maakt voor mij de combinatie van kwalitatief en kwantitatief onderzoek interessant, het is voor mij de manier om onze klanten goed en gedegen advies te kunnen geven.”

Media

Communicatie

Vitality

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

In het team media, telecom, cultuur en vrije tijd focus ik mij op kwalitatieve vraagstukken op het gebied van media en communicatie. Op basis van onderzoek adviseer ik opdrachtgevers hoe zij hun doelgroep het beste kunnen bereiken, overtuigen of aan kunnen zetten tot actie. Naast onderzoek op het gebied van media en communicatie, houd ik mij als mede-ontwikkelaar van het Vitality-model bezig met diverse vraagstukken op het gebied van vitaliteit en gezondheid. Ik ben van nature erg nieuwsgierig en vind het dan ook geweldig om in mijn werk zoveel verschillende typen mensen te mogen interviewen over zoveel uiteenlopende onderwerpen.

Na mijn studie communicatiewetenschap ben ik eerst een tijdje werkzaam geweest als communicatieadviseur. Daarna heb ik de overstap gemaakt naar het marktonderzoek en werk ik sinds 2016 bij Motivaction. Ik ben research manager en focus mij op kwalitatieve vraagstukken, maar heb door de jaren heen ook veel kwantitatieve onderzoekservaring opgedaan. Indien mogelijk combineer ik deze twee: het ‘hoeveel en wat’ combineren met de ‘hoe en waarom’ maakt voor mij de combinatie van kwalitatief en kwantitatief onderzoek interessant. Het is voor mij de manier om onze klanten goed en gedegen advies te kunnen geven.

Bijdragen van
Mara Huiskes
WK in Qatar niet populair onder Nederlanders
Gen Z en (merk)kleding
Generatie Z en (merk)kleding: kiezen ze voor Primark, of voor Prada?
Customer Journey
6 gouden regels voor customer journey mapping

Actualiteiten

Wapenindustrie is weer booming business

Irene Zondervan
09 mei 2023

Drie manieren om consumenten mee te krijgen in jouw duurzame missie

Lieke Bos
13 april 2023

Wie stapt in de wondere wereld van immersive experiences?

Daan Damen
31 maart 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved