Panos Papadongonas
...
Researcher
+31 (0)20 58 98 244

Panos heeft Sociale Geografie en Internationale Ontwikkelingsstudies aan de Universiteit van Amsterdam gestudeerd, aangevuld met de NIMA B Consumentenmarketing studie. Panos is sinds 2014 werkzaam bij Glocalities, het internationale onderzoeksprogramma van Motivaction. Glocalities biedt inzicht in waarden, levensstijl en socioculturele trends op basis van diepgaande interviews met meer dan 100.000 mensen uit 26 landen. Gedurende zijn loopbaan heeft Panos op tal van gebieden ervaring opgedaan, in het bijzonder in de non-profit sector, culturele sector en de reisindustrie (destination marketing). Hij is tevens co-auteur van publicaties die aandacht hebben gekregen van media uit meer dan 25 landen.

“Wat ik prachtig vind aan de functie van Researcher Glocalities is dat ik de kans heb om bedrijven en organisaties te helpen interculturele verschillen te begrijpen en benutten en tegelijkertijd mijn eigen kijk op de wereld verbreden.”

Facebook Twitter LinkedIn