Persona Grata: het gebruik van persona’s in online campagnes

Hierbij nodigen wij je graag uit voor een inspirerende en vooral leerzame bijeenkomst ‘op stand’ in Amsterdam, onder de bezielende regie van moderator Hank van Dijk. Onderwerp is de noodzaak, de definitie en het daadwerkelijke gebruik van Persona's (dwarsdoorsnedes van 'big data' in de vorm van herkenbare en karakteristieke persona's). Onderzoeksbureau Motivaction en dataspecialist EDM vertellen je er graag alles over. Concrete voorbeelden vanuit de praktijk met o.a. Dealer Direct ('Ik wil van mijn auto af.nl') en zorgverzekeraar ONVZ maken het beeld compleet.
 

Programma dinsdag 11 april

13:15 Welkom met broodjes
14:00 Opening Hank van Dijk (moderator)
14:05 Persona’s - presentatie door Roel Schoemaker, Motivaction International B.V.
14:40 Persona’s & Campagnes (o.a. DealerDirect 'ik wil van mijn auto af.nl') door Lejo Duivenvoorde, EDM Digital Solutions
15:15 Persona’s in de Praktijk - case ONVZ Zorgverzekeraar, Kevin Hengstz (Motivaction) en Jeroen Palfenier (ONVZ)
15:50 Data Driven Marketing voor stakeholders, Tijs Rokers 
16:25 Samenvatting Hank van Dijk
16:30 Borrel en Discussie


Datum: Dinsdag 11 april 2017
Tijd: 13:15 - 16:30 uur
Locatie: de Koninklijke Industrieele Groote Club (routebeschrijving)
Toegang is gratis, let op: beperkt aantal plaatsen beschikbaar

Het evenement zit helaas vol. Onze excuses. 

 

Download hieronder de presentaties

Presentatie van Roel Schoemaker (Motivaction)

Presentatie van Lejo Duivenvoorde (EDM)

Presentatie van Kevin Hengstz en Jeroen Palfenier (Motivaction/ONVZ)

Presentatie van Tijs Rokers

Facebook Twitter LinkedIn