Toegankelijkheid

Skip to main content

Pleuni Poleij

Researcher

Pleuni Poleij

Researcher

FMCG

Shoppermentality

FMCG


Shoppermentality

Als kwantitatief onderzoeker bij Motivaction houd ik mij bezig met inzichtelijk maken van consumentengedrag, met name in de wereld van FMCG. Voor mij een hele interessant wereld, want het is constant onderhevig aan verandering: van inflatie tot aan veranderende generaties. Het dynamische van deze markt maakt mij enthousiast.

Bij elk onderzoek leer ik weer iets nieuws over verschillende onderwerpen en producten en ik vind het dan ook leuk en interessant om mij daar tijdens het onderzoek in onder te dompelen. Op deze manier geef ik meer duiding geven aan de kwantitatieve resultaten.

Als vanaf jongs af aan ben ik geïnteresseerd in menselijk gedrag. Waar ik vroeger als kind uren op de vensterbank naar mensen buiten zat te kijken, kan ik deze interesse en nieuwsgierigheid nu kwijt in mijn functie als kwantitatief onderzoeker. Na de bachelor psychologie haalde ik in 2020 mijn master in sociale beïnvloeding. Sinds januari 2022 ben ik werkzaam bij Motivaction in team Consumentenproducten.

Actualiteiten

Rechter beslist: Wifitellen is veilig en mag weer!

Huib Lubbers
09 februari 2024

Motivaction neemt de jaarlijkse ITX Monitor van Giarte over

Kevin Hengstz
05 februari 2024

Duurzamer leven: hoe hou je het dit jaar wel vol?

Daniëlle van Velzen
19 januari 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency