Eyetracking - Optimaliseer uw gedrukte media

Hoe kunt u meer rendement behalen met uw gedrukte media? Leer hoe u effectiever kunt communiceren met uw doelgroep met behulp van Eyetracking. 

 

Wat is Eyetracking? 

Deze methode registreert en analyseert oogbewegingen en fixaties waardoor de aandacht van consumenten gevolgd kan worden. Om van aandacht tot waarneming te komen kunt u Eyetracking met kwantitatief of kwalitatief onderzoek combineren. Wanneer online kwantitatief onderzoek wordt gebruikt kunnen wij de invloed van de opmaak op boodschapoverdracht en merkassociaties onderzoeken. Met kwalitatief onderzoek kan gedrukte media in een context geplaatst worden om zo de inhoud te verbeteren. Op basis van de resultaten wordt ter inspiratie een mock-up (verbeterde versie) gemaakt welke ook getest kan worden om u zo genoeg informatie te bieden over uw uiting.

 

Wat levert het u op?

Door Eyetracking weet hoe u de opmaak en inhoud van uw gedrukte media kunt optimaliseren.

 

Voorbeelden Eyetracking in combinatie met online kwantitatief onderzoek

Campagne Canon vóór Eyetracking (links) en ná Eyetracking (rechts): 

 

Eyetracking voorbeeld Canon 1 Eyetracking voorbeeld Canon 2

Campagne De Persgroep vóór Eyetracking (links) en ná Eyetracking (rechts):

 

Eyetracking voorbeeld de Persgroep 1.jpg         Eyetracking voorbeeld de Persgroep 2.jpg

 

Onderzoekspartner

Validators logo

Dit onderzoek wordt uitgevoerd in samenwerking met Validators

 

 

Deel dit bericht via:
FacebookTwitterLinkedin

Sitemap

Facebook
Twitter
LinkedIn