Toegankelijkheid

Skip to main content

Motivaction heeft nieuwe Raad voor Advies

18 november 2019

Onderzoeksbureau Motivaction heeft de Raad voor Advies uitgebreid met drie nieuwe leden: Prof. Dr. Ruud Frambach, hoogleraar Marketing aan de Vrije Universiteit van Amsterdam, Prof.dr.ir. Kitty Koelemeijer, hoogleraar Marketing & Retailing aan Nyenrode Business Universiteit en Joris van Heukelom, voorheen onder meer vice President Content & Marketing bij MTV Networks en Director Content Consumentenmarkt bij KPN en mede oprichter van MakerStreet. De Raad van Advies wordt voorgezeten door drs. Frits Spangenberg, in 1984 oprichter van Motivaction.

Met deze versterking zijn alle invalshoeken van de positionering van Motivaction vertegenwoordigd: kijk op en gevoel voor actuele maatschappelijke ontwikkelingen, relevantie voor zowel het MKB als corporate Nederland, ondernemerschap en innovativiteit binnen ons vakgebied. Daarnaast zijn de betrouwbaarheid en validiteit van cruciaal belang en alom gedekt met het wetenschappelijke werkveld van een deel van de RvA.

“Motivaction heeft met haar vele onderzoeken naar maatschappelijke thema’s altijd een link gehad met (sociaal-) wetenschappelijk onderzoek. Dat zie je ook nu weer terug in de signatuur van de leden van de RvA” aldus Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur en partner van Motivaction. “De link met universiteiten is heel belangrijk om ons te blijven ontwikkelen en te innoveren.” Mede-partner en commercieel directeur Karel Slootman vult aan “En met de schat aan business expertise en -ervaring in de RvA hebben we de mogelijkheid om onze onderzoekinnovaties verder te ontwikkelen tot nieuwe business modellen waar marketeers echt mee zijn geholpen. Bovendien hebben we nu een klankbord in huis om de uitdagingen waar onze klanten mee worstelen vanuit meerdere perspectieven aan te pakken.”

Bron: Motivaction, 18.11.2019

 


Vragen?
Kevin Hengst

Email 
Functie Senior Strategy Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 25


Gerelateerde artikelen

De filterbubbel van de moderne nieuwsconsument

Kevin Hengstz
27 december 2018

Nederlandse interesse in verduurzaming neemt toe, maar Nederlander overschat zichzelf

Bram van der Lelij
27 februari 2024

Bij een succesvol merk gaan waarden, purpose en reputatie hand in hand

Karel Slootman
24 juni 2022

Nederland ergert zich steeds vaker aan aso tijdens uitstapje

Natascha Schippers
30 juli 2018
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency