Toegankelijkheid

Skip to main content

Motivaction neemt het Tijdschriftenpanel van Sanoma over

22 januari 2018

Als organisatie wil je weten wat het gedrag en de drijfveren van jouw doelgroepen zijn. Motivaction vindt het belangrijk dat haar panel een goede afspiegeling van de Nederlandse samenleving is. Doordat wij hier scherp op letten kunnen we jou toegang bieden tot relevante bevolkingssegmenten en een breed scala aan leefstijl- en profielgegevens. 


Het panel van Motivaction

Motivaction nam in 2017 onderzoeksbureau Trendbox over, inclusief het panel van circa 30.000 deelnemers. Sinds 2018 is hier het Tijdschriftenpanel van Sanoma bijgekomen. Bij elkaar hebben wij nu de toegang tot ruim 100.000 consumenten en burgers onder wie wij onderzoek kunnen uitvoeren.

 

StemPuntMedia panel

StemPuntMedia

Met de overname van het Tijdschrijftenpanel van Sanoma beschikking wij over een uitgebreide database met mediavoorkeuren van consumenten. Verder hebben we en een groep van 14.000 Nederlanders onder wie heel specifiek (media-) onderzoek kan worden verricht. Motivaction zal StemPuntMedia, naast mediaonderzoek voor Sanoma, ook gaan inzetten voor representatieve onderzoeken in de Nederlandse samenleving. 

 

Onderzoeksmogelijkheden

Motivaction heeft veel ervaring met verschillende vraagstukken van mediapartijen. Variërend van het uitvoeren van een snelle poll tot doelgroeponderzoek, productwaardering, onderzoek naar verschillende topics voor redactionele input en imago- en positionering. We kunnen het panel onder meer inzetten voor: 

 

Vitality leefstijlen

Gerelateerde artikelen

Populariteit leasen neemt toe

Sanne Bovendeert
18 januari 2022

De pandemie voorbij – drie bureaus over inzicht en de toekomst

Pieter Paul Verheggen
10 februari 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022

Accountant krijgt dikke acht van audit committees

Irene Zondervan
05 juli 2019
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency