Toegankelijkheid

Motivaction neemt het Tijdschriftenpanel van Sanoma over

22 januari 2018

Als organisatie wil je weten wat het gedrag en de drijfveren van jouw doelgroepen zijn. Motivaction vindt het belangrijk dat haar panel een goede afspiegeling van de Nederlandse samenleving is. Doordat wij hier scherp op letten kunnen we jou toegang bieden tot relevante bevolkingssegmenten en een breed scala aan leefstijl- en profielgegevens. 


Het panel van Motivaction

Motivaction nam in 2017 onderzoeksbureau Trendbox over, inclusief het panel van circa 30.000 deelnemers. Sinds 2018 is hier het Tijdschriftenpanel van Sanoma bijgekomen. Bij elkaar hebben wij nu de toegang tot ruim 100.000 consumenten en burgers onder wie wij onderzoek kunnen uitvoeren.

 

StemPuntMedia panel

StemPuntMedia

Met de overname van het Tijdschrijftenpanel van Sanoma beschikking wij over een uitgebreide database met mediavoorkeuren van consumenten. Verder hebben we en een groep van 14.000 Nederlanders onder wie heel specifiek (media-) onderzoek kan worden verricht. Motivaction zal StemPuntMedia, naast mediaonderzoek voor Sanoma, ook gaan inzetten voor representatieve onderzoeken in de Nederlandse samenleving. 

 

Onderzoeksmogelijkheden

Motivaction heeft veel ervaring met verschillende vraagstukken van mediapartijen. Variërend van het uitvoeren van een snelle poll tot doelgroeponderzoek, productwaardering, onderzoek naar verschillende topics voor redactionele input en imago- en positionering. We kunnen het panel onder meer inzetten voor: 

 

Vitality leefstijlen


Vragen?

Gerelateerde artikelen
Duurzamer leven ingewikkeld

Miljoenen Nederlanders willen duurzamer leven maar slagen daar niet in

André Kamphuis
12 februari 2019
Generatie Z en hun zorgen

Generatie Z: maken ze zich zorgen om de wereld, of toch meer om zichzelf?

Rachel Meijers
17 februari 2020
De energietransitie

Gerard van der Werf schuift aan bij podcast HIER opgewekt

Gerard van der Werf
24 januari 2020
Financiële zaken tussen echtparen

Financiële afspraken tussen echtparen dragen ook bij aan post-huwelijksgeluk

Jorn Lingsma
09 september 2019
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved