Arbeidsmarkt
Datagedreven arbeidsmarktonderzoek biedt inzicht welke werknemers passen bij een succesvolle organisatie. Wij werken met jou samen aan het succes van jouw werknemers.
Goede werknemers zijn essentieel voor een succesvolle organisatie. Arbeidsmarktonderzoek biedt inzicht welke werknemers passen bij een succesvolle organisatie. Dit geldt zowel voor zowel huidige als toekomstige werknemers. Gericht onderzoek brengt hun talenten en drijfveren boven tafel en toont of een match bestaat tussen jouw strategie en de behoeften van de werknemers.
Wij werken graag met jou samen aan het succes van jouw werknemers. Dit doen we onder ons label Sparkey, waar we de spark tussen werkgever en werknemer als key zien voor goed werkgeverschap.
Wat wij doen
Wij bieden inzichten en advies op de volgende aspecten
- Organisatieverandering
- Employer branding strategy en EVP
- Medewerkersonderzoek, MTO
- Inzichten in drijfveren en talenten medewerkers
- Regelmatig datagedreven onderzoek naar de trends op de arbeidsmarkt
Wat levert het op
- Input voor goed werkgeverschap
- Vitaliteit
- Leren en ontwikkelen
- Werkgeluk
- Retentie: hoe houd je de achterdeur dicht
- In een krappe arbeidsmarkt de juiste talenten weten te vinden.
- Mensen vinden die bij jouw organisatie passen.
- De doelgroep weten te raken met de juiste campagne en communicatie.
- Inzicht in wat speelt tussen werkgevers en werknemers.
- Inzicht in de laatste trends op de arbeidsmarkt.
Motivaction heeft met het HR- en arbeidsmarkt label Sparkey ‘the best of both worlds’: de kennis van ons domein ‘HR en arbeidsmarkt’ gecombineerd met de reputatie en betrouwbaarheid van het Motivaction merk.
Olga Kleinlooh, B2C marketeer bij Intermediair
Vragen?
Gerelateerde artikelen
Data en analytics
Onze bestaande database bevat een schat aan informatie waarop je je beleid kunt aanpassen en in kaart kunt brengen wie jouw doelgroep is.
Duurzaamheid
Hoe denken Nederland en jouw doelgroep over duurzaamheid? Wij weten hoe je effectief met jouw doelgroep communiceert over duurzaamheid.
Diversiteit en inclusie
Vergroot het bereik en effect van jouw uitingen onder specifieke doelgroepen. Integreer de verscheidenheid van achtergronden in jouw marketingstrategie.
Doelgroepdenken
Jouw organisatie kan groei en succes realiseren door de strategie af te stemmen op jouw doelgroepen. Wij weten welke onderliggende motieven, normen en waarden hun mening en gedrag verklaren.