Toegankelijkheid

Skip to main content

Arbeidsmarkt

Datagedreven arbeidsmarktonderzoek biedt inzicht welke werknemers passen bij een succesvolle organisatie. Wij werken met jou samen aan het succes van jouw werknemers.

Goede werknemers zijn essentieel voor een succesvolle organisatie. Arbeidsmarktonderzoek biedt inzicht welke werknemers passen bij een succesvolle organisatie. Dit geldt zowel voor zowel huidige als toekomstige werknemers. Gericht onderzoek brengt hun talenten en drijfveren boven tafel en toont of een match bestaat tussen jouw strategie en de behoeften van de werknemers.

Wij werken graag met jou samen aan het succes van jouw werknemers. Dit doen we onder ons label Sparkey, waar we de spark tussen werkgever en werknemer als key zien voor goed werkgeverschap.

 

Wat wij doen

Wij bieden inzichten en advies op de volgende aspecten

  • Organisatieverandering
  • Employer branding strategy en EVP
  • Medewerkersonderzoek, MTO
  • Inzichten in drijfveren en talenten medewerkers
  • Regelmatig datagedreven onderzoek naar de trends op de arbeidsmarkt

 

Wat levert het op

  • Input voor goed werkgeverschap
    • Vitaliteit
    • Leren en ontwikkelen
    • Werkgeluk
    • Retentie: hoe houd je de achterdeur dicht
  • In een krappe arbeidsmarkt de juiste talenten weten te vinden.
  • Mensen vinden die bij jouw organisatie passen.
  • De doelgroep weten te raken met de juiste campagne en communicatie.
  • Inzicht in wat speelt tussen werkgevers en werknemers.
  • Inzicht in de laatste trends op de arbeidsmarkt.

Vragen?
Ester Koot

Email
Functie Senior strategy consultant HRM
Telefoon +31 (0)20 589 82 36

Anna Newen

Email
Functie HR onderzoeksadviseur
Telefoon +31 (0)20 589 82 38


Gerelateerde artikelen

Doelgroepdenken

Jouw organisatie kan groei en succes realiseren door de strategie af te stemmen op jouw doelgroepen. Wij weten welke onderliggende motieven, normen en waarden hun mening en gedrag verklaren. 

Internationaal marktonderzoek

Samen met Glocalities hebben wij het internationale leefstijlonderzoek ontwikkeld waarmee wij over een rijke database beschikken met waarden, leefstijlen, trends en cultuur.

Reputatie

Reputatie is het belangrijkste immateriële bezit van elke organisatie of merk. Bekijk jouw reputatie vanuit het perspectief van jouw stakeholders.

Duurzaamheid

Hoe denken Nederland en jouw doelgroep over duurzaamheid? Wij weten hoe je effectief met jouw doelgroep communiceert over duurzaamheid.
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency