Toegankelijkheid
Goede respondenten vormen de basis van goed onderzoek. Of het nu gaat om strategieën, ideeën, reclame-uitingen of nieuw beleid: het toetsen ervan aan de wensen en behoeftes van de gebruiker of (potentiële) klant is essentieel voor een succesvol project.
Je leert de gedachte- en belevingswereld van jouw doelgroep kennen door in gesprek te gaan met respondenten die betrokken en kritisch zijn en graag hun mening geven. Deze respondenten voor kwalitatief onderzoek vind je bij M-select, het inhouse respondentenselectiebureau van Motivaction.
Wat doet M-select
M-select kan bij de respondentenselecties het unieke Mentality-model inzetten. Deze segmentatietool van Motivaction onderscheidt acht klantendoelgroepen op basis van waarden en leefstijl. Daarnaast kenmerken selecties van M-select zich door:
Bij M-select vind je alles voor jouw onderzoek onder één dak. Omdat wij nauw samenwerken met onderzoekers en direct contact hebben met respondenten, is de selectie voor jouw onderzoek van hoge kwaliteit. Onze medewerkers selecteren op basis van persoonlijke gesprekken respondenten die aansluiten bij het doel van jouw onderzoek.
Voor iedere onderzoeksvorm kunnen we geschikte respondenten vinden. M-select biedt jou alle expertise, kennis, faciliteiten en mogelijkheden voor kwalitatief onderzoek. Wij hebben ervaring met selecties in verschillende maten van complexiteit en grootte: van algemeen publiek tot zeer specifieke doelgroepen en van een handvol tot honderd respondenten.
M-select zorgt voor:
Wil je meer weten over M-select en hoe we jou kunnen helpen? Bezoek dan hier onze website of neem direct contact met ons op. We denken graag met je mee.
Email a.porsius@motivaction.nl
Functie Teamleider M-select
Telefoon +31 (0)20 589 83 83
Email e.hoogeweij@motivaction.nl
Functie Projectmanager
Telefoon +31 (0)20 589 83 27
Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved