Toegankelijkheid

M-select

Goede respondenten vormen de basis van goed onderzoek. Of het nu gaat om strategieën, ideeën, reclame-uitingen of nieuw beleid: het toetsen ervan aan de wensen en behoeftes van de gebruiker of (potentiële) klant is essentieel voor een succesvol project.

Je leert de gedachte- en belevingswereld van jouw doelgroep kennen door in gesprek te gaan met respondenten die betrokken en kritisch zijn en graag hun mening geven. Deze respondenten voor kwalitatief onderzoek vind je bij M-select, het inhouse respondentenselectiebureau van Motivaction.

Wat doet M-select

M-select kan bij de respondentenselecties het unieke Mentality-model inzetten. Deze segmentatietool van Motivaction onderscheidt acht klantendoelgroepen op basis van waarden en leefstijl. Daarnaast kenmerken selecties van M-select zich door:

  • De persoonlijke werkwijze waarbij we elke respondent telefonisch spreken voordat we die uitnodigen. Dit zorgt voor een hoger opkomstpercentage dan bij bureaus die alleen online selecteren en biedt jouw organisaties de zekerheid dat we de meest geschikte respondenten uitnodigen.
  • Selectie op basis van diverse kenmerken, waaronder levensfase, gezinssamenstelling of sociaaleconomische status.
  • De mogelijkheid om respondenten te selecteren uit door jou aangeleverde (klanten)bestanden. Indien gewenst stellen we samen een aankondigingstekst in combinatie met een selectievragenlijst op die wij versturen via onze XS5-onderzoekssoftware.
  • Ruime ervaring met het benaderen van high-end zakelijke contacten en uitvoeren van B2B-projecten.

 Logo M select

Respondentenselectie op maat

Bij M-select vind je alles voor jouw onderzoek onder één dak. Omdat wij nauw samenwerken met onderzoekers en direct contact hebben met respondenten, is de selectie voor jouw onderzoek van hoge kwaliteit. Onze medewerkers selecteren op basis van persoonlijke gesprekken respondenten die aansluiten bij het doel van jouw onderzoek.

Voor iedere onderzoeksvorm kunnen we geschikte respondenten vinden. M-select biedt jou alle expertise, kennis, faciliteiten en mogelijkheden voor kwalitatief onderzoek. Wij hebben ervaring met selecties in verschillende maten van complexiteit en grootte: van algemeen publiek tot zeer specifieke doelgroepen en van een handvol tot honderd respondenten.

M-select zorgt voor:

  • De locatie van het onderzoek, met meekijkmogelijkheid via een doorkijkspiegel of gesloten videocircuit. Indien het onderzoek bij Motivaction plaatsvindt kun je gebruik maken van onze sfeervolle onderzoeksstudio’s.
  • Streamingmogelijkheid wanneer meerdere klanten vanaf een andere locatie willen meekijken.
  • Het gebruik van een online videotool waarbij M-select vooraf testgesprekken voert met de respondenten en zorgt dat het online gesprek vlekkeloos verloopt.
  • Indien gewenst zetten wij vriendelijke hosts en ervaren notulisten in. De notulist notuleert tijdens het onderzoek of werkt de opnames achteraf uit.
  • M-select maakt de incentive voor respondenten in de vorm van een geldbedrag over naar de deelnemers. In overleg met de opdrachtgever is in sommige gevallen een ander soort incentive mogelijk.

Wil je meer weten over M-select en hoe we jou kunnen helpen? Bezoek dan hier onze website of neem direct contact met ons op. We denken graag met je mee.

Onze website


Vragen?
Amber Porsius

Email a.porsius@motivaction.nl
Functie Teamleider M-select
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen
StemPunt

StemPunt

Jeroen Bruin
26 maart 2014
Onderzoekscommunity

M-select

Amber Porsius
10 mei 2016
Marktonderzoek Arbeid en Organisatie

Sparkey

Ester Koot
28 januari 2014
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved