Toegankelijkheid

Skip to main content

Glocalities

Glocalities is de zusterorganisatie van Motivaction en brengt wereldwijd de drijfveren van consumenten en doelgroepen in kaart. Gevoed door de kennis van het Mentality model, ontwikkelde Glocalities vanaf 2013 een internationaal leefstijlonderzoek waarmee het nu beschikt over een rijke database met waarden, leefstijlen, trends en cultuur uit meer dan 50 landen.

Zo levert Glocalities inzicht in de belevingswereld van internationale consumenten. Met fact-based inzichten uit de Glocalities database en sociale media adviseren zij toonaangevende multinationals, NGO's en overheden op het gebied van positionering, omgang met cultuurverschillen, communicatie, (digital) marketing, market entry en duurzame transitie vraagstukken.

Wat doet Glocalities?

Glocalities heeft alle data die zij verzamelt in meer dan 50 landen ondergebracht in één grote database. Deze World of Glocalities App biedt opdrachtgevers de mogelijkheid om real-time gebruik te maken van de reeds verzamelde data. Data over socio-demografie, leefstijl, mediagedrag, merkvoorkeur en merkaankopen, steun voor goede doelen, de inzet van communicatiemiddelen (social media) en persuasion tactics en trenddata.

Gebruik van de database spaart in veel gevallen veel tijd en geld. Daarnaast verzorgt Glocalities ook workshops met deze data. Hierin vertalen zij de data naar strategische beslissingen voor bijvoorbeeld productontwikkeling. Tevens bestaat de mogelijkheid om met behulp van de Glocalities data persona's te ontwikkelen voor specifieke doelgroepen en daarop gerichte marketingcampagnes.

glocalities logo rood

 

Wat biedt Glocalities?

Met Glocalities krijg je inzicht in:

  • Identificeren en begrijpen van jouw doelgroepen
  • Effectieve communicatie
  • Hoe speel je succesvol in op trends
  • Culturele verschillen
  • Optimale positionering van jouw organisatie
  • Effectief verandermanagment

Benieuwd wat Glocalities voor jouw internationale strategie kan betekenen? Bezoek dan hier de website.

Glocalities

Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Schrijf je dan hier in voor de Glocalities newsletter.

 


Vragen?
Martijn Lampert

Email
Functie Research Director
Telefoon +31 20 58 98 370


Gerelateerde artikelen

M-select

Amber Porsius
10 mei 2016

Glocalities

Pieter Paul Verheggen
08 januari 2019

Sparkey

Ester Koot
28 januari 2014

RMC

Karel Slootman
04 september 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency