Never waste a good crisis
In onderzoeksland zien we een toenemende behoefte van werkgevers om meer dan ooit goed te luisteren naar de wensen en belangen van werknemers. De coronacrisis maakt werkgevers bewust dat zij juist nú het verschil kunnen maken door er echt te zijn voor hun werknemers.
Door virtuele samenwerkingen vanuit huis, met behulp van technologie, is een nieuw speelveld ontstaan. Kantoorbezoek werd zeldzaam, maar tegelijkertijd maakte het afgelopen jaar meer dan ooit duidelijk wat het belang is van een kantoor: een plek waar mensen socializen, vertrouwde relaties opbouwen, co-creëren en/of werken aan ingewikkelde uitdagingen. Ook is het kantoor een plek waar mensen zich thuis voelen en zich verbonden voelen met het bedrijf.
Om écht goed te weten wat voor jouw organisatie de ideale ‘inrichting’ is qua werkplekken op basis van de behoeften van jouw medewerkers, kan onderzoek het antwoord geven. En dát soort onderzoeken, doen wij binnen Sparkey heel graag!
Precies een jaar geleden heeft Motivaction de kennis en ervaring die verspreid is over de onderzoeksteams, gebundeld in een krachtig nieuw team met HR-researchexperts: Sparkey. De huidige coronacrisis maakt meer dan ooit duidelijk dat de relatie die een organisatie met haar medewerkers heeft cruciaal is in het realiseren van strategische doelen. Kortom; de ‘spark’ tussen werknemer en werkgever is ‘key’ voor het succes van de organisatie.
Op 1 mei vierden we onze eerste verjaardag. Wat een prachtig jaar hebben we achter de rug.