Toegankelijkheid

Skip to main content

Never waste a good crisis

21 mei 2021

In onderzoeksland zien we een toenemende behoefte van werkgevers om meer dan ooit goed te luisteren naar de wensen en belangen van werknemers. De coronacrisis maakt werkgevers bewust dat zij juist nú het verschil kunnen maken door er echt te zijn voor hun werknemers.

Door virtuele samenwerkingen vanuit huis, met behulp van technologie, is een nieuw speelveld ontstaan. Kantoorbezoek werd zeldzaam, maar tegelijkertijd maakte het afgelopen jaar meer dan ooit duidelijk wat het belang is van een kantoor: een plek waar mensen socializen, vertrouwde relaties opbouwen, co-creëren en/of werken aan ingewikkelde uitdagingen. Ook is het kantoor een plek waar mensen zich thuis voelen en zich verbonden voelen met het bedrijf.

Om écht goed te weten wat voor jouw organisatie de ideale ‘inrichting’ is qua werkplekken op basis van de behoeften van jouw medewerkers, kan onderzoek het antwoord geven. En dát soort onderzoeken, doen wij binnen Sparkey heel graag!

Precies een jaar geleden heeft Motivaction de kennis en ervaring die verspreid is over de onderzoeksteams, gebundeld in een krachtig nieuw team met HR-researchexperts: Sparkey. De huidige coronacrisis maakt meer dan ooit duidelijk dat de relatie die een organisatie met haar medewerkers heeft cruciaal is in het realiseren van strategische doelen. Kortom; de ‘spark’ tussen werknemer en werkgever is ‘key’ voor het succes van de organisatie.

Op 1 mei vierden we onze eerste verjaardag. Wat een prachtig jaar hebben we achter de rug.

Deel dit artikel

Vragen?
Ester Koot

Email
Functie Senior strategy consultant HRM
Telefoon +31 (0)20 589 82 36


Gerelateerde artikelen

Leiders besteden maar dertien minuten per dag aan persoonlijke ontwikkeling

Jeroen Senster
13 juni 2019

Grote zorgen over de zorg

Lieke van Duist
26 juli 2019

Vrijetijdsbesteding van de vijf Vrijetijdsprofielen tijdens de coronacrisis

Maartje Rooker
01 juli 2020

Mentality Duurzaamheidsprofielen

Duurzaam gedrag komt niet alleen tot stand door het vergroten van kennis of het creëren van meer bewustzijn. Het draait om waarden, drijfveren en leefstijl. De Mentality Duurzaamheidsprofielen (bekend als Vijf Tinten Groener) brengen die verschillen helder in kaart. 
Gerard van der Werf
17 oktober 2018
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.


Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency