Kevin Hengstz
Mentality
Doelgroepsegmentatie
Neuro
Mentality
Doelgroepsegmentatie
Neuro
Insights bieden voor het creëren van immateriële meerwaarde voor organisaties
Merk, design en reputatie vormen in toenemende mate de belangrijkste immateriële activa van organisaties. Op basis van gedegen onderzoeksmodellen biedt Kevin insights op het gebied van merk, design en reputatie. Kevin heeft Motivactions Stakeholder Reputatie Insights (SRI)-model onder zijn hoede.
Insights bieden voor doelgroepenstrategie op basis van segmentatie
Voor elke dienst en voor elk product bestaat er een relevante en specifieke doelgroep. Met behulp van het Mentality-segmentatiemodel van Motivaction is Kevin in staat om insights en advies te bieden voor de ontwikkeling van een weloverwogen doelgroepenstrategie en de ontwikkeling van persona’s gebaseerd op dieperliggend drijfveren en (consumenten)waarden. Kevin is lid van de Mentality Expert Group binnen Motivaction.
Insights bieden op het gebied van Telecom
Om insights te kunnen bieden op het gebied van Telecom is een dedicated focus op deze markt essentieel. De snelheid en dynamiek van de Telecomsector vraagt om een onderzoeksprofessional die zich dagelijks beweegt in de sector en op de hoogte is van alle ins and outs. Samen met collega Sander Kluiters is Kevin (commercieel) verantwoordelijk voor de Telecomsector binnen Motivaction.
Bijdragen van
Kevin Hengstz
Kevin Hengstz
Online grensoverschrijdend gedrag
Mentality X Humor in de media: hoe humor het publiek bereikt
Bekijk de ITeX ‘24/’25 kick-off
Motivaction neemt de jaarlijkse ITX Monitor van Giarte over
De ITeX Monitor door Motivaction & DEI
Motivaction en Media.Monks ontwikkelen Gen AI persona’s
Nederlanders worstelen met smartphoneverslaving
Verdriet om de kassière… en om het verlies van privacy
Actualiteiten
Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen
Pieter Paul Verheggen
17 september 2024
Mentality X Humor in de media: hoe humor het publiek bereikt
Kevin Hengstz
16 september 2024