Toegankelijkheid

Kevin Hengstz

Senior Research Consultant

Kevin Hengstz

Senior Research Consultant

Mentality

Doelgroepsegmentatie

Neuro



Insights bieden voor het creëren van immateriële meerwaarde voor organisaties

Merk, design en reputatie vormen in toenemende mate de belangrijkste immateriële activa van organisaties. Op basis van gedegen onderzoeksmodellen biedt Kevin insights op het gebied van merk, design en reputatie. Kevin heeft Motivactions Stakeholder Reputatie Insights (SRI)-model onder zijn hoede.

Insights bieden voor doelgroepenstrategie op basis van segmentatie

Voor elke dienst en voor elk product bestaat er een relevante en specifieke doelgroep. Met behulp van het Mentality-segmentatiemodel van Motivaction is Kevin in staat om insights en advies te bieden voor de ontwikkeling van een weloverwogen doelgroepenstrategie en de ontwikkeling van persona’s gebaseerd op dieperliggend drijfveren en (consumenten)waarden. Kevin is lid van de Mentality Expert Group binnen Motivaction.

Insights bieden op het gebied van Telecom

Om insights te kunnen bieden op het gebied van Telecom is een dedicated focus op deze markt essentieel. De snelheid en dynamiek van de Telecomsector vraagt om een onderzoeksprofessional die zich dagelijks beweegt in de sector en op de hoogte is van alle ins and outs. Samen met collega Sander Kluiters is Kevin (commercieel) verantwoordelijk voor de Telecomsector binnen Motivaction.
Bijdragen van
Kevin Hengstz
Verdriet om de kassière… en om het verlies van privacy
Alpha.One en Motivaction intensiveren samenwerking en openen Neuro-Lab in Amsterdam
Welke factoren bepalen ons digitale gedrag?
Cybersecurity: hoe zorg je voor bewustwording en gedragsverandering?
Kusje erop: de waarheid achter vele gezondheidsmythes
Nederlanders overschatten hun kennis van risico’s digitale en online veiligheid
Nederlanders overschatten hun kennis van risico’s digitale en online veiligheid
Meer gezonde eters door lockdown: ‘Ik geloof er niets van’
Scherper muziekconsumenten targeten door inzichten te combineren
Motivaction en NoticeSound combineren expertise

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved