Toegankelijkheid

Skip to main content

Motivaction neemt het Tijdschriftenpanel van Sanoma over

22 januari 2018

Als organisatie wil je weten wat het gedrag en de drijfveren van jouw doelgroepen zijn. Motivaction vindt het belangrijk dat haar panel een goede afspiegeling van de Nederlandse samenleving is. Doordat wij hier scherp op letten kunnen we jou toegang bieden tot relevante bevolkingssegmenten en een breed scala aan leefstijl- en profielgegevens. 


Het panel van Motivaction

Motivaction nam in 2017 onderzoeksbureau Trendbox over, inclusief het panel van circa 30.000 deelnemers. Sinds 2018 is hier het Tijdschriftenpanel van Sanoma bijgekomen. Bij elkaar hebben wij nu de toegang tot ruim 100.000 consumenten en burgers onder wie wij onderzoek kunnen uitvoeren.

 

StemPuntMedia panel

StemPuntMedia

Met de overname van het Tijdschrijftenpanel van Sanoma beschikking wij over een uitgebreide database met mediavoorkeuren van consumenten. Verder hebben we en een groep van 14.000 Nederlanders onder wie heel specifiek (media-) onderzoek kan worden verricht. Motivaction zal StemPuntMedia, naast mediaonderzoek voor Sanoma, ook gaan inzetten voor representatieve onderzoeken in de Nederlandse samenleving. 

 

Onderzoeksmogelijkheden

Motivaction heeft veel ervaring met verschillende vraagstukken van mediapartijen. Variërend van het uitvoeren van een snelle poll tot doelgroeponderzoek, productwaardering, onderzoek naar verschillende topics voor redactionele input en imago- en positionering. We kunnen het panel onder meer inzetten voor: 

 

Vitality leefstijlen

Deel dit artikel

Vragen?
Seth Schaafsma

Email
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen

Wie is er aan zet in de energietransitie? Gerard van der Werf bij New Business Radio

Gerard van der Werf
30 september 2019

Stakingen kunnen op grote steun van Nederlanders rekenen, ook een tweede keer in korte tijd

Irene Zondervan
03 juni 2019

Last van belangst? Met deze 3 tips kom je daarvan af

Sander Kluiters
19 maart 2021

83% van Nederlandse jongeren wil meer aandacht voor omgaan met geld in onderwijs

Rob Doornbos
01 april 2019
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.


Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency