Toegankelijkheid

Skip to main content

Blokker introduceert Dolle Dagen

26 september 2016

Blokker start met Dolle Dagen en stapt hiermee in het gat dat de Drie Dwaze Dagen en het Prijzencircus achter hebben gelaten. Tijdens Dolle Dagen zijn er speciaal ingekochte producten, extra aanbiedingen op topproducten en kortingen op productgroepen in de winkel én online. Dit is de grootste actie ooit bij Blokker met ruim 1.000 artikelen tegen scherpe prijzen.


Blokker speelt in op wens van klant
Uit onderzoek van Motivaction* blijkt dat ruim de helft van de Nederlanders die bekend zijn met de acties Drie Dwaze Dagen en het Prijzencircus, deze dagen mist. Van deze respondenten ziet maar liefst 61 procent graag dat Blokker een dergelijke actie gaat organiseren. Daartoe introduceert Blokker nu het spraakmakend prijsevenement Dolle Dagen. Het is de grootste actie ooit bij Blokker: meer dan 180 aanbiedingen, ruim 1.000 artikelen tegen de scherpste prijzen.

 

“Retail is slim ondernemen en inspelen op de wensen van klanten en kansen in de markt. De eerste Dolle Dagen staan voor bijzonder assortiment, speciaal ingekocht. En we introduceren maar liefst 24 nieuwe merken. Vernieuwing staat bij Dolle Dagen voorop. Het onderzoek van Motivaction bewijst dat er behoefte is aan dit soort grote acties. Naast dat mensen het leuk vinden dat we dit organiseren, geeft 59 procent aan ook te komen. Blokker reageert daarmee snel op de veranderende marktomstandigheden. We verheugen ons dan ook op deze eerste Blokker editie van Dolle Dagen,” aldus Robert Bohemen, Directeur Formule & Marketing bij Blokker.

Dolle Dagen bij Blokker
Dolle Dagen start op woensdag 28 september om 8.00 uur in alle Blokker-winkels en duurt tot en met woensdag 5 oktober. Alle Blokker-winkels in Nederland nemen deel aan de Dolle Dagen en de dolle aanbiedingen zijn verkrijgbaar in de winkels, de webshop én in de kiosk, het online bestelpunt in de winkel. Op zaterdag 1 oktober worden nieuwe producten toegevoegd aan het Dolle Dagen assortiment. Tijdens Dolle Dagen zijn er ruim 1.000 aanbiedingen van producten uit het populaire basisassortiment én van topmerken, waaronder Jamie Oliver, Joseph Joseph, Bodum, Philips, Remington, Royal Doulton, en Simple Human. Nieuwe merken die tijdens Dolle Dagen worden geïntroduceerd zijn o.a. Bialetti, Rösle en Sambonet. Branchevreemde producten zijn een leaseauto en de inhuur van schoonmaakhulp.Spraakmakende aanbiedingen zijn een Philips Espresso apparaat, BK pannenset en de NutriNinja blender. En speciaal voor Dolle Dagen is er de unieke knuffel Dollie. De speciale actieboekjes met aanbiedingen zijn op Blokker.nl te bekijken en worden ook in een oplage van 6 miljoen huis aan huis verspreid, zodat consumenten voorbereid hun slag kunnen slaan. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 60% actieboekjes gebruikt om zich te oriënteren op prijsevenementen. Vandaag start de campagne online en vanaf zaterdag 24 september zal deze ook op radio en tv verschijnen.

 

* Het onderzoek is in september uitgezet door Motivaction onder representatieve steekproef van ruim 750 Nederlanders.


Vragen?

Gerelateerde artikelen

Het Nationale BBQ-onderzoek 2018: Belgen experimenteren meer achter de BBQ dan Nederlanders

Ruurd Hielkema
21 augustus 2018

Thuis ontbijten, of toch buiten de deur?

Ruurd Hielkema
20 juni 2019

EK 2021: van code geel naar licht oranje

Natascha Schippers
23 juni 2021

Onderzoek: Mandela’s droom bedreigd door wereldwijd pessimisme

Martijn Lampert
30 juli 2018
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency