Toegankelijkheid

Pieter Paul Verheggen bij New Business Radio

21 februari 2019

Internationaal insights programma Glocalities is sinds November 2018 een op zichzelf staand bedrijf. Met haar uitgebreide database zorgt Glocalities ervoor dat toonaangevende bedrijven effectief internationaal zaken kunnen doen. Pieter Paul Verheggen (Algemeen directeur Motivaction en Glocalities) schoof aan bij New Business Radio om deze stap toe te lichten.

Met de oprichting van Glocalities wordt een nieuwe mijlpaal bereikt in het internationale waardenonderzoek. Pieter Paul licht toe: “We hebben in 2013 gezien dat er zoveel vraag kwam naar internationale kennis over wat consumenten drijft, dat wij begonnen zijn om dat als team binnen Motivaction te gaan ontwikkelen. Maar het internationale onderzoeksteam groeide zo hard dat we merkten dat het nu op eigen benen moet staan. Dan kan je er ook meer tijd, energie en aandacht aan besteden.”

De Glocalities filosofie “Step into the shoes of your audience” bouwt voort op het success van het Mentality-onderzoek in Nederland en speelt in op de sterk veranderende internationale vraag naar cross-culturele kennis en advies. Meer informatie over Glocalities vind je op de website van het bedrijf.

Je kunt nu het hele interview beluisteren op de website van New Business Radio.

Wil je meer weten over Glocalities? Neem dan contact op met Pieter Paul Verheggen of Martijn Lampert.

 


Vragen?

Gerelateerde artikelen
Motivaction & 2Basics esports

Motivaction en 2Basics gaan samen wereld van eSports in kaart brengen

Jeroen Senster
11 januari 2018
Generatie Z milieubewust

Generatie Z: consumptiegericht én milieubewust, hoe zit dat nou?

Loes Kleijngeld
14 augustus 2019
Spotlight op financiële zelfredzaamheid

Een spotlight op financiële zelfredzaamheid

Jorn Lingsma
24 april 2019

Nederlanders vinden biodiversiteit belangrijk en het begrip wint steeds meer aan bekendheid

Jeroen Senster
31 mei 2021
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved