Toegankelijkheid

Skip to main content

Pieter Paul Verheggen bij New Business Radio

21 februari 2019

Internationaal insights programma Glocalities is sinds November 2018 een op zichzelf staand bedrijf. Met haar uitgebreide database zorgt Glocalities ervoor dat toonaangevende bedrijven effectief internationaal zaken kunnen doen. Pieter Paul Verheggen (Algemeen directeur Motivaction en Glocalities) schoof aan bij New Business Radio om deze stap toe te lichten.

Met de oprichting van Glocalities wordt een nieuwe mijlpaal bereikt in het internationale waardenonderzoek. Pieter Paul licht toe: “We hebben in 2013 gezien dat er zoveel vraag kwam naar internationale kennis over wat consumenten drijft, dat wij begonnen zijn om dat als team binnen Motivaction te gaan ontwikkelen. Maar het internationale onderzoeksteam groeide zo hard dat we merkten dat het nu op eigen benen moet staan. Dan kan je er ook meer tijd, energie en aandacht aan besteden.”

De Glocalities filosofie “Step into the shoes of your audience” bouwt voort op het success van het Mentality-onderzoek in Nederland en speelt in op de sterk veranderende internationale vraag naar cross-culturele kennis en advies. Meer informatie over Glocalities vind je op de website van het bedrijf.

Je kunt nu het hele interview beluisteren op de website van New Business Radio.

Wil je meer weten over Glocalities? Neem dan contact op met Pieter Paul Verheggen of Martijn Lampert.

 

Gerelateerde artikelen

Eid al-Fitr (Suikerfeest) nog geen reden voor een vrije dag

Lennart Blokker
05 mei 2022

Generatie Z: leren ze liever van technologie, of uit boeken?

Chantal Nederstigt
04 september 2019

De juiste vissen uit de vijver met jouw HR-campagne

Ester Koot
04 december 2018

De aantrekkingskracht van Baudet: drijfveren van FvD-sympathisanten

Bram van der Lelij
13 juni 2019
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency