Toegankelijkheid

Pieter Paul Verheggen bij New Business Radio

21 februari 2019

Internationaal insights programma Glocalities is sinds November 2018 een op zichzelf staand bedrijf. Met haar uitgebreide database zorgt Glocalities ervoor dat toonaangevende bedrijven effectief internationaal zaken kunnen doen. Pieter Paul Verheggen (Algemeen directeur Motivaction en Glocalities) schoof aan bij New Business Radio om deze stap toe te lichten.

Met de oprichting van Glocalities wordt een nieuwe mijlpaal bereikt in het internationale waardenonderzoek. Pieter Paul licht toe: “We hebben in 2013 gezien dat er zoveel vraag kwam naar internationale kennis over wat consumenten drijft, dat wij begonnen zijn om dat als team binnen Motivaction te gaan ontwikkelen. Maar het internationale onderzoeksteam groeide zo hard dat we merkten dat het nu op eigen benen moet staan. Dan kan je er ook meer tijd, energie en aandacht aan besteden.”

De Glocalities filosofie “Step into the shoes of your audience” bouwt voort op het success van het Mentality-onderzoek in Nederland en speelt in op de sterk veranderende internationale vraag naar cross-culturele kennis en advies. Meer informatie over Glocalities vind je op de website van het bedrijf.

Je kunt nu het hele interview beluisteren op de website van New Business Radio.

Wil je meer weten over Glocalities? Neem dan contact op met Pieter Paul Verheggen of Martijn Lampert.

 


Vragen?

Gerelateerde artikelen

Drie manieren om consumenten mee te krijgen in jouw duurzame missie

Lieke Bos
13 april 2023

Bureaucratie frustreert jonge ambtenaar

Marco Sodderland
31 oktober 2019

EK 2021: van code geel naar licht oranje

Natascha Schippers
23 juni 2021
Overheid mag bedrijven dwingen tot maatschappelijke rol

'Overheid mag grotere maatschappelijke rol bedrijven afdwingen'

Bram van der Lelij
06 april 2020
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved