Toegankelijkheid

Skip to main content

Holstein Flowers, Esperit Plants en Del Golfo trotse winnaars Dutch Flower Awards 2021

09 november 2021

Jan van Dam, CEO van Dutch Flower Group (DFG), maakte tijdens de Trade Fair in Aalsmeer op de DFG stand de winnaars van de 19e editie van de Dutch Flower Awards 2021 bekend. Het centrale thema was dit jaar “Groei door innovatie”. Nadat vorig jaar een ‘Big thank you award’ door de COVID-19 situatie online aan alle kwekers werd uitgereikt, kon dit jaar de traditionele Dutch Flower Awards uitreiking weer fysiek plaatsvinden.

 

Dutch Flower Awards 2021

De onderscheidingen werden uitgereikt in de categorieën Snijbloemen, Planten en Buitenlandse Leverancier. Holstein Flowers is uitgeroepen tot winnaar in de categorie Snijbloemen. In de categorie Planten ging de onderscheiding naar Esperit Plants. Del Golfo, gevestigd in Italië, is uitgeroepen tot winnaar in de categorie Buitenlandse Leverancier.


Preferred Partner Recognition
Na de uitreiking van de Awards werd Roel Schoemaker van Glocalities, verrast met de toekenning van de Preferred Partner Recognition. Glocalities heeft de afgelopen jaren de DFG-bedrijven ondersteund met shoppersegmentatie onderzoek en meer recent een update van de consumentenontwikkeling in de kernlanden verzorgd voor Dutch Flower Group.

 

Verwachtingen 2021 en komend jaar
Jan van Dam gaf in zijn speech aan dat ‘groei door innovatie’, het thema van de Dutch Flower Awards dit jaar, een belangrijk speerpunt is en de komende jaren blijft. Van Dam gaf aan dat DFG nog veel kansen voor groei bij haar klanten ziet, door nog consumentgerichter te ontwikkelen en te blijven innoveren met haar kwekers. DFG is positief gestemd over de verwachte omzet van dit jaar, ten opzichte van 2020. Komend jaar ziet DFG grote uitdagingen binnen de keten op het gebied van kostenverhogingen door energie, materialen (door stijgende grondstofprijzen), logistiek en beschikbaarheid van bloemen en planten.

 

 

Bron: DFG.nl

Gerelateerde artikelen

Offline leden werven in een ‘always on’ wereld

Jeroen Bruin
18 juli 2019

De filterbubbel van de moderne nieuwsconsument

Kevin Hengstz
27 december 2018

Zo kan de corona-app zorgen dat jij jouw privacy toch opgeeft

Gerard van der Werf
27 augustus 2020

Nederlandse CEO, pak je verantwoordelijkheid – helft Nederlandse bevolking ontevreden over rol bedrijven

Ruurd Hielkema
28 augustus 2020
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency