Toegankelijkheid

Skip to main content

Van doelgroepbepaling naar marketingplan voor U-OV


Vragen?
Jeroen Senster

Email
Functie Principal Research Consultant
Telefoon +31 (0)6 112 909 67


Meer Cases
Wat goede doelen kunnen leren van onderzoek onder biculturele Nederlanders
Misvattingen over de ziekte wegnemen onder biculturele Nederlanders
Biculturele doelgroepen effectiever bereiken
De werkbeleving bij het Rijksmuseum in kaart gebracht
Medewerkersonderzoek op basis van de SparkIndex
Resultaten worden actief ingezet voor organisatieontwikkeling
WOMEN Inc. 'Gewoongesteld' campagne maakt menstruatie bespreekbaar
Inzicht in hoe jongeren denken en praten over menstruatie
Educatie over menstruatie beter aan laten sluiten bij de behoeften van jongeren
Suzuki
Wie is de Suzuki rijder?
Inzicht in huidige en potentiële doelgroepen
Communicatierichting en propositieontwikkeling
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.


Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency