Toegankelijkheid

Skip to main content

Amsterdam Museum: campagnetest met toeristen


Vragen?
Merel Zuiderduin

Email 
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 98


Meer Cases
De Koninklijke Bibliotheek (KB) als Gids: van schatkamer van kennis naar verbindend merk
Grootste merkonderzoek ooit voor de KB onthult welke waarden écht raken bij Nederlanders
Nieuwe positionering op basis van archetype ‘De Gids’, waarin ‘verbinding’ de rode draad is in alle communicatie
Werkgeversimago voor een interne dienstverlening binnen de Rijksoverheid
Aangescherpt werkgeversimago, EVP die intern en extern raakt
Inzichten vertaald naar concrete persona's voor gerichte instroom
WOMEN Inc. 'Gewoongesteld' campagne maakt menstruatie bespreekbaar
Inzicht in hoe jongeren denken en praten over menstruatie
Educatie over menstruatie beter aan laten sluiten bij de behoeften van jongeren
Coop maakt het verschil… door persona’s
Workshops
Vijf nieuwe persona's
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.


Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency