Toegankelijkheid

Skip to main content

Nieuwsbrief augustus '24: Wat vind Nederland van Pride, feiten over ultrabewerkt voedsel en hoe staat het met onze financiën?

06 augustus 2024

Wist je dat ruim de helft van alle consumenten het belangrijk vindt dat kleding duurzaam is? Of dat bijna een derde van alle Nederlanders dit jaar Valentijnsdag vierde? Niet? Dan ben je bij onze nieuwsbrief aan het juiste adres!

We houden je graag 1 keer per maand op de hoogte van de nieuwste onderzoeken, laatste whitepapers en interessante events. Zo weet je precies wat er speelt.

Schrijf je hier in

 

Deel dit artikel

Vragen?
Karine Bloem

Email
Functie Content Marketeer
Telefoon +31 (0)20 58 98 224


Gerelateerde artikelen

Van de supermarkt tot de eettafel: hoe zorgen we voor minder voedselverspilling?

Daniëlle van Velzen
11 juni 2024

Een op de vijf Nederlanders vermijdt huisarts door schaamte

Jeroen Senster
23 september 2021

Draagvlak corona-app: ’Nederlander wil beloning voor gebruik’

Gerard van der Werf
14 september 2020

Zo stel je als onderwijsinstelling een customer journey (leerlingenreis) voor scholieren op

Maartje Rooker
10 februari 2020
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.


Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency