Toegankelijkheid

Skip to main content

Karine Bloem

Content Marketeer

Karine Bloem

Content Marketeer

Content is zoveel meer dan alleen tekst; het gaat om complete verhaallijnen verspreid over diverse kanalen. Mijn taak als content marketeer is om daar, voor Motivaction en de bijbehorende labels, een duidelijke strategie in te creëren binnen de onderdelen 'creatie, productie en distributie'. Het doel is om onze zichtbaarheid te vergroten en, met het team, deze content -waar mogelijk- te converteren.  

Ik ben opgeleid als allround creative en voordat ik bij Motivaction aan de slag ging, werkte ik 12,5 jaar als freelance content lead, copywriter en lifestylejournalist. Tijdsgeest, popcultuur en de duiding ervan is een groot interessegebied waar ik binnen Motivaction ook meer mee hoop te gaan doen. 


Actualiteiten

Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen

Pieter Paul Verheggen
17 september 2024

Mentality X Humor in de media: hoe humor het publiek bereikt

Kevin Hengstz
16 september 2024

Prinsjesdag: traditie of achterhaald?

Paloma Bunck
29 augustus 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency